Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شهریارپور شامگاه چهارشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این مبلغ در قالب ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی این استان مازاد بر اعتبارات مصوب قانون بودجه به استان اختصاص یافته است.

وی افزود: البته این میزان اعتبار اختصاص یافته به طرح‌های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری مربوط به مرحله نخست است و مرحله دوم آن نیز با اولویت طرح‌های مهمی مانند راه‌آهن به زودی اختصاص پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریارپور تصریح کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با طرح‌های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری موظفند آخرین وضعیت این طرح‌ها را در قالب سامانه "نیپا" پیگیری و نسبت به ثبت روزانه تغییرات آن اقدام کنند.

وی یادآور شد: به منظور تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح راه‌آهن مبارکه – سفیددشت – شهرکرد ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کشور پیش‌بینی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای اجرای طرح ۲ هزار و ۴۴۰ واحدی مسکن محرومان روستاهای استان تاکنون ۳ هزار و ۳۸۴ نفر شناسایی و ۲ هزار و ۳۵۴ متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

سهراب رییسی تاکید کرد: از مجموع معرفی شدگان به بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری تاکنون ۲ هزار و ۱۰۰ متقاضی توانسته‌اند نسبت به عقد قرارداد تسهیلات خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این نهاد انقلابی ۹۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هزار خانوار زیرپوشش دارد.

علی ملک‌پور اظهار داشت: از این تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار پشت نوبت تامین مسکن هستند.

به گزارش ایرنا، از مجموع معرفی شدگان به بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری برای دریافت تسهیلات مسکن محرومان روستایی ۷۱۳ متقاضی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان قرار دارند.

۳۱ مرداد سال‌جاری عملیات اجرایی احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان چهارمحال و بختیاری با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

واحدهای مسکونی این طرح باید در مدت یک سال ساخته، بهره‌برداری و به متقاضیان واجد شرایط تحویل شود.

چهارمحال و بختیاری به حدود ۵ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان و روستاییان نیاز دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری قانون لایحه بودجه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:

- غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء در نقاط مختلف استان به مناسبت سالروز شهدای ورزشکار

- برگزاری مسابقات فوتسال جام شهید شاخص کشور در لردگان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن در خراسان رضوی
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود