Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کلانشهر اراک، از فعالیت ۸۰۰ نیروی اجرایی شهرداری و ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات زمستانه، جهت برف روبی به موقع معابر اراک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شفیعی شهردار کلانشهر اراک، در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: در راستای ارایه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان در برف روبی و پاکسازی به موقع معابر، در سطح شهر کلیه اکیپ های اجرایی ستاد زمستانه شهرداری در حالت آماده باش صد درصدی بودند و حداقل ۸۰۰ نفز از نیروهای اجرایی، ستادی، مدیریتی و خدماتی و بالغ بر ۱۰۰ دستگاه از انواع ماشین آلات و تجهیزات سبک و سنگین شهرداری کمک کردند تا عملیات پاکسازی و برف روبی معابر به نحو مطلوبی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی اظهار کرد: در عملیات برف روبی و پاکسازی معابر تلاش شد کمتر از نمک استفاده شود و از مخلوط شن و ماسه و کمی نمک جهت جلوگیری از لغزندگی و یخ زدگی معابر استفاده شود.

شهردار کلانشهر اراک، ادامه داد: در ساعات ابتدایی بارش که ترافیک شهر سنگین بود، به صورت اضطراری از مخازن تعبیه شده شن و ماسه در سطح معابر، جهت جلوگیری از لغزندگی استفاده شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان نیز کمک بسزایی در این امر داشتند و خوشبختانه شاهد مشکل خاصی در سطح شهر نبودیم و مسیر بزرگراه های اصلی نیز با اقدام به موقع برف روبی، باز شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و دانشگاه‌های مناطق جنوبی بوشهر غیرحضوری شد

فعالیت مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر در کنگان، دیر، عسلویه و جم فردا سه شنبه ۲۸ فروردین به‌صورت غیرحضوری است - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر علی موحدی امشب در گفتگویی با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به هشدار قرمز هواشناسی در مناطق جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: با اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر، به دلیل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه 28 فروردین در نوبت صبح و عصر آموزش به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان از شهروندان خواست از حضور در مناطق پرخطر از جمله مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و سواحل پرهیز کنند.

نشست ستاد بحران در سازمان منطقه ویژه پارس

همچنین برگزاری نشست ستاد بحران در سازمان منطقه ویژه پارس تشکیل شد.

به دلیل هشدار هواشناسی سطح قرمز برای روز سه شنبه، 28 فروردین ماه در جنوب استان بوشهر، نشست ستاد بحران سازمان منطقه ویژه پارس به ریاست سخاوت اسدی، فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران این منطقه برگزار شد.

در این جلسه درمورد بازدید و پایش کانال‌های مرتبط با داخل و خارج از فنس شرکت‌های فعال در منطقه و لایروبی مسیل‌ها فعال‌سازی ایستگاه‌های استقرار ماشین‌آلات سنگین، عدم صدور مجوز تردد محموله‌های خطرناک و ترافیکی سنگین در بازه زمانی بارندگی مصوباتی صادر شد.

همچنین مقرر شد رانندگان ماشین‌آلات سنگین به طور کامل آماده بوده و برای تامین سوخت ماشین‌آلات نیز برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.

در ادامه این جلسه مقرر شد فرماندهی لجستیک تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین ایستگاه‌های خارج از فنس‌ها بر عهده مدیریت امور شهری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس باشد.

اطلاع‌رسانی هشدار هواشناسی قرمز به همه شرکت‌ها، واحدها، ادارات زیر مجموعه و عدم صدور مجوز جوشکاری، کار در ارتفاع در بازه زمانی بارندگی نیز از دیگر مصوبات ستاد بحران سازمان منطقه ویژه پارس برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی در روز سه‌شنبه بود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان
  • دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند
  • مدارس و دانشگاه‌های مناطق جنوبی بوشهر غیرحضوری شد