Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@06:34:52 GMT

سهل انگاری پیمانکار شهرداری باعث قطع آب جاسک شد 

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۸۲۹۵

سهل انگاری پیمانکار شهرداری باعث قطع آب جاسک شد 

ایسنا/هرمزگان سهل انگاری پیمانکار شهرداری جاسک در انجام عملیات عمرانی محدوده محله یکبنی باعث قطعی‌آب این شهر شد.

معاون بهره برداری آبفای هرمزگان صبح امروز(سوم بهمن ماه) در تشریح جزئیات این حادثه گفت: عصر چهارشنبه(دوم بهمن ماه) در پی انجام عملیات عمرانی از سوی پیمانکار شهرداری جاسک در محدوده حوضچه آب، بخشی از دیواره حوضچه تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علا امیریان با بیان اینکه عبور غلتک های ۳۰ تنی در محدوده حوضچه ممنوع بوده و شهرداری می بایست از غلتک های دستی برای عملیات عمرانی نقطه مذکور استفاده می کرد، افزود: به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی پیمانکار شهرداری و شکستگی دال باعث بروز خسارت به تاسیسات آب جاسک شد.
وی همچنین به جزئیات دیگر این حادثه پرداخت و اظهار کرد: به درخواست شهرداری جاسک، شرکت آب و فاضلاب حدود دو ماه پیش، سطح حوضچه را پایین تر آورد.
معاون بهره برداری آبفای هرمزگان با بیان اینکه بعد از همسطح شدن حوضچه با بلوار، شهرداری اقدام به عملیات عمرانی کرد، گفت: بعد از آغاز این عملیات، نکات ایمنی محدوده مذکور نیز از سوی آبفا به تیم عمرانی شهرداری یادآوری شد که علیرغم تذکرات پی در پی این اتفاق رخ داد و باعث تخریب دال، دیواره ها و اتصالات موجود شد
امیریان ادامه داد: شهر جاسک به تازگی از وضعیت بحرانی ایجاد شده از سیل اخیر خارج شده بود، اما متاسفانه با این اشتباه مجدداً در آبرسانی شهر جاسک خلل ایجاد شد.
▪وی با تاکید بر اینکه در شرایط موجود همه باید دست در دست هم داده و زمینه فراهم کردن آب جاسک را در دستور کار قرار دهیم، خاطرنشان کرد: بهتر بود که پیمانکار شهرداری در این شرایط با رعایت مسائل ایمنی از آسیب رساندن به دیوار حوضچه و قطع آب این شهر جلوگیری می کرد اما با این وجود شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در تلاش است تا هر چه سریعتر آب این شهر را به حالت عادی برگرداند.
معاون بهره برداری آبفای هرمزگان با اشاره به اینکه در  شرایط فعلی، تمامی ماشین آلات در مناطق سیل زده مستقر هستند، گفت: تا زمان انتقال ماشین آلات مذکور، ممکن است آب شهر جاسک با تاخیر چند ساعته وصل شود.
امیریان در عین حال ابراز امیدواری کرد با تلاش تیم اتفاقات، آب شهر جاسک ظرف کمتر از ۲۴ ساعت وصل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه شهرداری برای ساخت ۲۶ تقاطع جدید در تهران در سال جدید

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از افتتاح ۲۶ تقاطع غیر همسطح در سال جدید خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی صداقتی امروز در مراسم افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین‌آلات سنگین با بیان اینکه اولین افتتاح حوزه عمرانی در سال جدید در منطقه ۲۰ است که به فال نیک می‌گیریم گفت: خدا این توفیق را داد که در سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در مجاورت حرم عبدالعظیم حسنی به ساخت پروژه ها بپردازیم تا از زیارت عبدالعظیم نیز بهره‌مند شویم و این انرژی مضاعفی به ما می‌دهد تا حجم عملیات که دو برابر سال گذشته است را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری در صدد هستیم که ۲۶ تقاطع را بسازیم و حجم کار بسیار زیاد است گفت: عزم معاونت فنی و عمرانی در این دوره مدیریت شهری جدی است بگونه ای که  تا آخر اردیبهشت ماه نیز به یاری خداوند ۵ پروژه عمرانی دیگر در شهر افتتاح می کنیم و این در حالی بود که در شش ماه اول سال گذشته هیچ پروژه ای برای افتتاح نداشتیم اما امسال از روزهای ابتدایی ماه اول سال جدید پروژه برای افتتاح داریم.

وی با تشریح شاخص های پروژه دسترسی جنوب به حرم عبدالعظیم  با تاکید بر اینکه این پروژه در کمتر از یکسال به بهره برداری رسید گفت: این پروژه یک تقاطع کامل است و در این پروژه از قرنیز و هندریل بتنی برای اولین بار در تهران استفاده شد و پوشش اجزای بتنی این تقاطع ، پوشش جدید با همکاری یک شرکت دانش بنیان بود که هم نما و هم کیفیت کار را افزایش داد.

صداقتی با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه ۶۰۰۰ تن آسفالت استفاده شد گفت: امروز از ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین تریلی کمپرسی رونمایی می شود و این در حالی است که تقویت ناوگان  با وجود مشکلات ارزی و... در دستور کار قرار دارد چرا که جابجایی یک و نیم میلیون تن مصالح کار مهمی است که باید با این خودروها جابجا شود.

به گزارش ایسنا، این پروژه با حضور تولیت آستان حرم عبدالعظیم حسنی و  رییس شورای شهر افتتاح شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسدود شدن دو محور در شرق هرمزگان
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • چه کسی پاکبان را به قتلگاه فرستاد؟
  • آب شیرین‌کن «کاشی کرتی جاسک» وارد مدار می‌شود
  • رشد ۶۸ درصدی بودجه شهرداری علی آباد کتول در سال ۱۴۰۳
  • مجتمع آب شیرین کن لیردف به بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • به زودی، تامین آب آشامیدنی پایدار بیش از ۱۳ هزار نفر در جاسک
  • آغاز ۸ طرح عمرانی جدید در شهرکرد
  • اجرای ۱۸ طرح عمرانی با ۱۵۸ میلیارد تومان اعتبار در شهرکرد
  • برنامه شهرداری برای ساخت ۲۶ تقاطع جدید در تهران در سال جدید