Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: تمامی امکانات و تمهیدات در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم در نظر گرفته شود.

فریدون همتی شب گذشته(دوم بهمن ماه) در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: فرمانداران و بخشداران به عنوان مسئولان اصلی برگزاری و اجرای انتخابات باید آمادگی لازم را جهت اجرای دقیق فرآیندهای انتخابات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فرمانداران و بخشداران برای اینکه بتوانند به این مسئولیت مهم خود به نحو مطلوب عمل کنند، تمامی موارد مرتبط با انتخابات را به صورت منظم مرور و مورد بررسی قرار دهند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: تمامی امکانات و تمهیدات در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم در نظر گرفته شود.

همتی با تاکید بر اولویت قرار دادن رعایت اصل بی طرفی در اجرا و برگزاری انتخابات، تصریح کرد: رعایت دقیق قانون یک اولویت اساسی برای مسئولان اجرای انتخابات می باشد و در این راستا فرمانداران و بخشداران باید به وظایف خود به طور دقیق بر اساس قانون عمل کنند.

وی گفت: ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات باید تلاش کنیم تا انتخاباتی قانونمند، شفاف و با حضور و مشارکت حداکثری مردم برگزار شود و اوج نشاط سیاسی و اقتدار و عزت کشور را در این عرصه به منصه ظهور برسانیم.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به ورود به ماه بهمن و در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت این ایام الله مبارک و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برنامه های مناسب در راستای ایجاد شادابی و نشاط بیشتر در تمامی مناطق استان برگزار شود.

همتی اضافه کرد: همچنین با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز سال آینده، فرمانداران و بخشداران از هم اکنون آمادگی لازم را برای پذیرش و ارائه خدمات به گردشگران در سراسر استان با در نظر گرفتن تمامی امکانات را داشته باشد.

وی اظهار کرد: روند اجرای پروژه های مختلف عمرانی، اقتصادی و توسعه‌ای در شهرستان ها و بخش های مختلف به طور منظم توسط فرمانداران و بخشداران کنترل و ارزیابی شود و پیگیری های لازم در راستای تسریع در تکمیل این پروژه ها صورت گیرد.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دقایقی قبل با هدف بررسی روند خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده و خسارات وارده به تأسیسات آب و فاضلاب وارد شهر کنارک شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صبح امروز با هدف بررسی روند خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده و خسارات وارده به تأسیسات آب و فاضلاب وارد شهر کنارک شد.

هاشم امینی در بدو ورود به شهر کنارک از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب این شهر بازدید کرد.

این ایستگاه در روز گذشته، در پی ورود سیلاب در منطقه از مدار بهره‌برداری خارج شد که تیم‌های عملیاتی آبفا با نصب کامل تجهیزات پمپاژ در تلاش برای تخلیه آب‌های سطحی هستند.

با توجه به توپوگرافی شهر کنارک و نبود زیرساخت‌های لازم برای هدایت آب‌های سطحی، شرکت آب و فاضلاب ضمن اتخاذ تمهیدات لازم جهت مقابله با بارش‌های سیل‌آسا، از ظرفیت شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای تخلیه سیلاب استفاده می‌کند.

بر اساس این گزارش، بازدید از آب‌شیرین‌کن چابهار کنارک، ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در حال احداث کنارک و روند خدمات‌ آبرسانی به روستاهای درگیر سیل از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به جنوب سیستان و بلوچستان است.

در این سفر، معاون بهره‌برداری، مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هاشم امینی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در کردستان
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌