Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:41:29 GMT

۴۰ طرح عمرانی در پردیس کلنگ زنی و افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۸۳۰۳

۴۰ طرح عمرانی در پردیس کلنگ زنی و افتتاح می‌شود

حسن بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبار یاد شده مربوط به شرکت عمران شهر جدید پردیس در قالب مسکن مهر و پروژه‌های خدماتی است و ۳۷۰ میلیارد تومان دیگر مربوط به افتتاح و کلنگ‌زنی طرح های عمرانی اعلام شده توسط سایر دستگاه‌های شهرستان است.

وی با اشاره به طرحهای شاخص شهرستان که در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره‌برداری می رسند، افزود: ۱۰ هزار و ۷۹ واحد مسکن مهر در فازهای ۵،۸،۹ ،۱۱ کمربندی ۴۵ متری شرق فاز ۸ ،  یک ایستگاه پمپاژ در فاز ۱۱، دو مسجد در فازهای ۵ و ۳،  یک مدرسه در  فاز ۵ و پایگاه سلامت در فاز ۱۱ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌ برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: کانون قرآن و عترت شهرداری پردیس، بازارچه تره بار دهستان فاز ۳، ساماندهی رود دره جوزک فاز ۲، بهره برداری از پارک محله  در فاز ۴ پردیس، افتتاح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب پردیس و سایر پروژه‌های اعلام شده توسط دستگاه‌ها که تعداد آنها در مجموع به چهل پروژه می رسند، بخشی از طرح های قابل افتتاح در این دهه مبارک هستند.

بابایی ادامه داد : بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه توسط دستگاه‌های شهرستان به ستاد برگزاری مراسم دهه فجر ارائه شده و به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشن انقلاب و جلوگیری از موازی کاری برنامه‌های ارائه شده توسط کارشناسان در دست بررسی است و به زودی اعلام می شود.

وی ادامه داد:  روز نهم بهمن ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دو شهید گمنام در فاز ۸  مسکن مهر پردیس تشییع و در مقبره شهدای این فاز با حضور مردم شهید پرور و مسئولان خاکسپاری خواهند شد.  

این مسئول اضافه کرد: نواختن زنگ انقلاب روز ۱۲بهمن در مدارس، غبار روبی مزار شهدا و برگزاری همایش بصیرت روز ۱۷ بهمن، برپایی میز خدمت مسئولان در محل برگزاری نماز جمعه روز ۱۸ بهمن، راهپیمایی مردم ولایتمدار شهرستان روز ۲۲ بهمن با هدف تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب و انتقال آن به نسل جوان برگزارخواهد شد.

بابایی تاکید کرد: در دهه فجر امسال هر یک از روسای ادارات به دیدار دو خانواده شهید می روند، خانواده شهدایی که در دوران انقلاب به شهادت رسیدند و خانواده  معظم شهدایی که کمتر به آنها سرکشی شده در اولویت این دیدار قرار دارند.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‎های دهه فجر امسال با یاد سردار سلیمانی و همرزمانش غنی‌تر خواهد شد، اظهار داشت: برای گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید و شب چهلم وی در ۲۲ بهمن برنامه ریزی شده است.

بابایی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، خاطر نشان کرد: انتخابات رخداد بسیار بزرگ و با اهمیتی است و اقتدار، عزت و آبرو و مقبولیت نظام از مردم است، مشارکت مردم در انتخابات شاهدی بر پایبندی آنها به نظام است.

وی افزود:  به منظور تحقق مشارکت حداکثری مردم به تمام دستگاه‎های شهرستان اعلام شده تا موضوع انتخابات در تمام برنامه‌های دهه فجر از سوی مسئولان و برگزار کنندگان مطرح شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس افتتاح طرح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس افتتاح طرح شهرستان پردیس افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آماده‌سازی بسیاری از سایت‌ها در بوشهر آغاز شده و بخشی در آستانه عملیات اجرایی است و امروز در بوشهر سایت بزرگ نهضت ملی مسکن را کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ارسلان مالکی، پیش از ظهر امروز در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ شهرستان گناوه، اظهار کرد: در راستای تأمین زمین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی انجام داده است.

وی افزود: با وجود سختی‌های موجود در بحث زیرسازی زمین در این استان و کارهایی که در گذشته باید انجام می‌شد و صورت نگرفته، اما کارهای خوبی در راستای تأمین زمین انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در یک یا دو شهر این استان مشکلاتی در تأمین زمین وجود دارد که امروز با برگزاری نشست‌ها و همفکری با مسؤولان استان بررسی و تأمین زمین در استان کامل خواهد شد.

مالکی عنوان کرد: آماده‌سازی بسیاری از سایت‌ها در بوشهر آغاز شده است و بخشی در آستانه عملیات اجرایی است که امروز در بوشهر سایت بزرگ نهضت ملی مسکن را کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پروژه‌ها در بوشهر بیشتر توسط خود مردم به صورت ویلایی یا گروه ساخت تعیین شده که زمین به مردم واگذار و مردم در ساخت و ساز مشارکت می‌کنند و با سلیقه خود و حمایت مسؤولان و دولت تأمین مسکن آنها انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن عنوان کرد: امروز برنامه بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و فعالیت‌هایی که در استان بوشهر در راستای تأمین مسکن صورت گرفته، انجام شد.

مالکی افزود: سایت بندر ریگ شهرستان گناوه یکی از این برنامه‌های در حال اجرا است که آماده‌سازی آن آغاز و ۱۰ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

کد خبر 746944

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • زنده‌گیری یک رأس بره میش وحشی در پردیس
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ برگزاری جشنواره فجر معماری از امسال
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ جشنواره فجر معماری امسال برگزار می‌شود
  • افتتاح دهها طرح عمرانی در منطقه ۲ تهران
  • مشارکت معلولان با کمک خیران در شرکت‌های تعاونی اصفهان