Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: امروز کمیته و وزارت در یک راستا حرکت می‌کنند و امیدوارم این حرکت‌ها و فعالیت‌ها به نتاج مطلوبی برسد. اما متاسفانه زمانی این تعامل ایجاد شده است که منابع مالی محدودیت زیادی دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص عملکرد دو سال اخیر کمیته ملی المپیک بیان کرد: صحبت‌های صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، همیشه آرامش‌بخش است و به فدراسیون‌ها کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص فدراسیون قایقرانی هم در تمام مواقعی که نیاز به یاری داشتم، به من کمک کردند. رویکرد کمیته ملی المپیک از گذشته هم همین بوده و عملکرد بسیار خوبی داشته اما من در این 10 ماه مشاهده کردم که صالحی امیری به صورت مستمر من را کمک کرده است.

وی افزود: همچنین نیازهایی را که تا حد امکان می‌توانستند، نسبت به برنامه‌ای که در پیش داشتم، برای فدراسیون فراهم کردند. این مسئله واقعا قابل تحسین است و از جدای همه مسائل باید از این نوع رویکرد کمیته تشکر کنم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پایان گفت: امروز کمیته و وزارت در یک راستا حرکت می‌کنند و امیدوارم این حرکت‌ها و فعالیت‌ها به نتاج مطلوبی برسد. اما متاسفانه زمانی این تعامل ایجاد شده است که منابع مالی محدودیت زیادی دارد و شاید نتوانند به برنامه‌های راهبردی و استراتژیکی مد نظر خود جامه عمل بپوشانند. تنها مشکل این است که منابع مالی گذشته را امروز نداریم تا نیازهای ورزشکاران را به شکلی پوشش دهند تا برنامه فدراسیون‌ها رنگ و بوی المپیک به خود بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک خبرگزاری برنا فدراسیون قایقرانی علیرضا سهرابیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • ناگفته‌های خیرخواه از سفر دشوار برای کسب سهمیه‌ المپیک
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"