Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی هندبال کشورمان گفت: پیروزی برابر کره‌جنوبی دور از دسترس نیست و تیم ما از نظر روحی و از نظر نفرات بهتر از کره است. ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم ملی هندبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: کویت میزبان مسابقات و از شرایط خوبی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالن کاملا پر و جو سنگین بود بچه‌ها چه به صورت انفرادی و چه به صورت تیمی خوب کار کردند و با هر سختی بود کویت را شکست دادیم و بعد از این پیروزی همه با انگیزه هستند و این موضوع کمک زیادی به ما خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: برای بازی با قطر تلاش کردیم تا پیروز میدان باشیم. قطر چند سالی است که قدرت اول آسیا است و از بازیکنان دو تابعیتی استفاده می‌کند و این باعث شده نتیجه بگیرد. ما بازی را خوب آغاز کردیم و در نیمه اول از موقعیت‌ها استفاده کردیم اما در نیمه دوم به دلیل فشار بالا بازیکنان نتوانستند از نظر بدنی خوشان را جمع کنند و قطر با استفاده از تجربیات بالای بازیکنانش پیروز شد.

ملی‌پوش هندبال کشورمان در خصوص دیدار با کره‌جنوبی گفت: بازی با کره‌جنوبی برای ما اهمیت زیادی دارد و با برتری در این دیدار به جمع 4 تیم پایانی صعود خواهیم کرد و سهمیه مسابقات جهانی را کسب می‌کنیم. انگیزه بازیکنان چند برابر شده و امیدواریم ضمن صعود به مسابقات جهانی، در فینال دوباره با قطر رو به رو شویم.

وی یادآور شد: کره جنوبی یک تیم سرعتی است و از هر موقعیت برای گلزنی استفاده می‌کند. این تیم چند سال است که از یک مربی و یک سری بازیکنان استفاده می‌کند و برنامه‌های بلند مدت داشته و تا الان نتایج خوبی گرفته است. ما این تیم را آنالیز کردیم و از نقاط ضعف این تیم استفاده می‌کنیم تا نتیجه را برای ایران رقم بزنیم. پیروزی برابر کره‌جنوبی دور از دسترس نیست و تیم ما از نظر روحی و از نظر نفرات بهتر از کره است. با توجه به برنامه‌های کادرفنی کره را شکست می‌دهیم و امیدوارم‌ همه بازیکنان در زمین خواسته‌های مربی را اجرا کنند و برنده این دیدار باشیم.

رحیمی در خصوص ادای احترام‌نظامی به پرچم ایران پیش از دیدار با کویت گفت: بین آن همه تماشاگر کویتی به پرچم ایران‌ احترام نظامی کردیم تا به همه بفهمانیم که برای وطنمان تلاش می‌کنیم و برای اهتزاز پرچم ایران می‌جنگیم. تیم ملی از نظر مالی و منافع چیزی ندارد و همه ما برای اعتلای ایران دور هم جمع شدیم و تلاش می‌کنیم.

تقدیر سردار جلالی از اقدام ملی‌پوشان هندبالهندبال قهرمانی آسیا| نتایج روز دوم مرحله دوم‌مشخص شد/ پیروزی کره جنوبی برابر کویتپاکدل: هندبالیست‌ها سلام‌ نظامی دادند تا ثابت کنند حاضر به جانفشانی هستند



انتهای پیام/

R1435/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هندبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق

در نخستین بازی دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره‌جنوبی برابر حریف ژاپنی‌ به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز (چهارشنبه) و در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های اولسان هیوندای کره‌جنوبی و یوکوهامای ژاپن رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر میزبان کره‌ای خاتمه یافت.

لو دونگ در دقیقه 19 تک گل این بازی را برای اولسان هیوندای کره‌جنوبی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این مرحله و در منطقه غرب نیز امشب و از ساعت 19:30 تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به مصاف هم می‌روند.

دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهرابیان: ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم/ با همه چیز می‌جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • پدیده کشتی ایران، آرش یوشیدا را حذف کرد
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • پل طبیعت هم رنگ پرچم ایران می‌شود
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده