Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در گفت و گو با به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به رکورد شکنی مصرف گاز چند روز اخیر در کشور، گفت: ۳۶ میلیون متر مکعب گاز چند روز اخیر در مازندران مصرف شد که ۶ درصد مصرف کل کشور را شامل می‌شود.

او افزود: با توجه به اینکه دمای هوا در مازندران کاهش می‌یابد مردم با مصرف بهینه گاز می‌توانند نقش مهمی در پایداری شبکه گاز ایفا کنند و مانع قطع گاز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود:همه ایستگاه‌های تقویت فشار گاز به همراه ایستگاه‌های جایگزین برای گازرسانی پایدار در استان فعال هستند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز مازندران مصرف بهینه گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر

 مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از تولید بیش از ۶۱۰ هزار تُن شکر خام در واحدهای نیشکری خوزستان خبر داد و بر عزم این شرکت برای تصاحب ۳۸ درصدی بازار شکر تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان با بیان اینکه برداشت نیشکر در هفت کشت و صنعت این شرکت به پایان رسیده، اظهار کرد: تاکنون ۶۱۰ هزار تن شکر خام در این واحدهای نیشکری تولید شده است.

وی افزود: برداشت نیشکر در هفت‌تپه تا اوایل خرداد ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود با احتساب تولید این شرکت، در مجموع حدود ۶۳۰ هزار تن شکر در استان تولید شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر با اشاره به افزایش تولید شکر در مقایسه با سال گذشته، گفت: امسال ۵۰ درصد بیشتر از سال بهره‌برداری گذشته شکر تولید شده است. وی با بیان اینکه در حال حاضر سهم این شرکت از بازار شکر کشور ۳۵ درصد است، تصریح کرد: با افزایش تولید امسال، این سهم به ۳۸ درصد خواهد رسید.

نویدبخش یک سال شیرین

ناصری همچنین از پیش‌بینی تولید ۷۰۰ هزار تن شکر در سال بهره‌برداری آینده خبر داد و گفت: زمستان بدون سرما و یخ‌بندان سال گذشته، نویدبخش برداشت محصول باکیفیت‌تر و افزایش تولید است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بخش دیگری از سخنان خود انجام عملیات موشکی و پهپادی «وعده صادق» را به پاسداران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه مردم ایران تبریک گفت و بیان کرد که در این عملیات موشک‌های ایران از فراز گنبد بیت‌المقدس عبور و به اهدافی در سرزمین اشغالی اصابت کردند.

ناصری ابراز امیدواری کرد که این عملیات مقدمه‌ای برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی از دست صهیونیست‌ها باشد.

نیشکر در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی

مدیرعامل توسعه نیشکر در ادامه به اقدامات این شرکت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: ترمیم و احداث سیل‌بندهای روستاهای در معرض سیل، احداث حسینیه‌ها، مدارس و جاده‌های روستایی و کمک به دستگاه‌های اجرایی در زمان آب‌گرفتگی‌های اخیر از جمله این اقدامات است.

وی ضمن قدردانی از تمامی شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان این جشنواره بزرگ، اظهار کرد: این جشنواره در سال جاری با سیاست‌گذاری بهتر به سمت تحقق دستاوردها پیش خواهد رفت.

در پایان آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان از برگزیدگان بخش‌های رقابتی جشنواره در حوزه‌های ادبی، عکس، نقاشی و رسانه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • با وجود بارش های اخیر؛ البرز همچنان عطش دارد
  • مدیریت بیش از ۲۷۰ میلیون متر مکعب آب در بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان
  • علائم ابتلا به پارکینسون در جوانان چیست؟ / بروز نشانه‌های بیماری در پی مصرف بعضی داروها
  • نیمی از برق کشور در بخش تولید مصرف می‌شود