Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@14:24:57 GMT

استان یزد دیار نخبگان است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۸۷۲۰

استان یزد دیار نخبگان است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  امیر احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد  در دیدار بانخبگان یزدی در مسجد روضه محمدیه، گفت: استان یزد از دیرباز دارالعلم و مهد پرورش انسان های  بزرگ بوده و مردمانش بر قله دانش ایستاده اند.

او با بیان اینکه بیش از ربع قرن است که دانش آموزان یزدی رتبه نخست کنکور را کسب کرده اند، ادامه داد: بسیاری از این نخبگان به دلیل شرایط مختلف استان را ترک کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد افزود: همانطور که مقام معظم رهبری در سفر خود به استان فرمودند بزرگترین مشکل استان مسئله آب است امیدواریم با درایت شما و انجام برنامه ریزی‌های لازم توسط قوه قضائیه مشکل استان برطرف شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا وسیمای یزد جوانان نخبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود

در چارچوب رقابت‌های معوقه هفته هفدهم لیگ برتر دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر رفتند و جدال آن‌ها با پیروزی طلایی‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های معوقه هفته هفدهم لیگ برتر، امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید.

معوقه هفته هفدهم لیگ برتر، جام خلیج فارس دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن

ورزشگاه: نقش جهان

داور: پیام حیدری

اخطار: هادی محمدی (دقیقه ۳۱) سپاهان، کمال کامیابی‌نیا (دقیقه ۳۵ ذوب‌آهن)

اخراج:

گل‌ها: شهریار مغانلو (دقیقه ۶۹) سپاهان

ترکیب اولیه تیم سپاهان:
نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب اولیه تیم ذوب‌آهن:
پارسا جعفری، امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی

سرمربی:
محمد ربیعی

دقایق حساس:

دقیقه ۵_ شوت سنگین امید نورافکن با اختلاف از بالای دروازه ذوب‌آهن بیرون رفت.

دقیقه ۹ _ شوت خطرناک و زمینی امید نورافکن توسط پارسا جعفری مهار شد.

دقیقه ۱۲_ رضا شکاری در موقعیت گلزنی برای سپاهان قرار گرفت، اما بی‌دقتی و تعلل این بازیکن سبب شد پارسا جعفری ضربه وی را دفع کند.

دقیقه ۱۷ _ شوت رامین رضائیان از روی ضربه ایستگاهی که در نزدیکی محوطه جریمه ذوب‌آهن بود با اختلاف اندک بیرون رفت.

دقیقه ۳۳_ شوت سنگین رامین رضائیان با پای چپ از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن زد با واکنش زیبای پارسا جعفری به کرنر رفت.

دقیقه ۵۵_ بار دیگر داور یک ضربه ایستگاهی خطرناک به نفع سپاهان اعلام کرد، اما شوت رامین رضائیان پس از برخورد با مدافعان سفید پوش ذوب‌آهن به کرنر رفت.

دقیقه ۵۷_ ضربه سر خطرناک شهریار مغانلو توسط پارسا جعفری دفع شد و تنها یک ضربه کرنر را برای شاگردان مورایس به همراه داشت.

دقیقه ۶۲: ارسال کرنر رامین رضائیان در محوطه جریمه ذوب‌آهن شکاری را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما واکنش به موقع پارسا جعفری مانع از گلزنی بازیکن سپاهان شد.

دقیقه ۶۸_ برخورد شهریار مغانلو و مدافع ذوب‌آهن در محوطه جریمه این تیم یک پنالتی را برای طلایی پوشان به همراه داشت.

دقیقه ۷۷_ شهریار مغانلو در موقعیت تک به تک با پارسا جعفری قرار گرفت، اما کنترل ناموفق این بازیکن باعث شد یک موقعیت عالی برای طلایی پوشان بدون نتیجه باقی بماند.

دقیقه ۸۱ _ محسن آذرباد در موقعیت خطرناک گلزنی قرار گرفت، اما ضربه این بازیکن با دخالت سیاوش یزدانی بدون ثمر باقی ماند و در ادامه هادی محمدی توپ وی را دفع کرد.

دقیقه ۸۹: شوت خطرناک مجید علیاری از کنار دروازه سپاهان بیرون رفت.

کد خبر 745572

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۹ فروردین
  • اوکراینی‌ها از آمریکا ناامید شده‌اند
  • سنجش ۱۶ هزار نونهال
  • تقدیر از معلمان و مدیر مدرسه غیردولتی نمونه نیکان دانش
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی