Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:16:32 GMT

دستگیری ۴ سارق در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۸۸۰۲

دستگیری ۴ سارق در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، فضل الله برزوئی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، احشام، داخل خودرو و کش روی رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن و کوهرنگ با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند چهار سارق را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به شش فقره سرقت خودرو، احشام، داخل خودرو و کش روی اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4833110

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد دستگيري سارق نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قزوین گرگان دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی شیراز بیرجند سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند

سرهنگ علی تجری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در حال ساخت شهرستان گرگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ موفق شدند ۳ نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

تجری ادامه داد: این افراد در بازجویی‌های بعمل آمده، به ۱۵ فقره انواع سرقت و فروش اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال به همراه ۲ مالخر اعتراف کردند و ضمن دستگیری مالخران، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی گرگان افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج