Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی کریم‌پور  پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: با پایان عملیات تزریق گاز به خط لوله تغذیه منطقه نمونه گردشگری و تفرجگاه ازنا،  هم‌اکنون گاز مشترکین  دوباره وصل شده و  مشکلی در تامین گاز مشترکین  وجود ندارد.

او اظهار کرد:با پایان عملیات اجرایی پروژه احداث خط انتقال گاز به تفرجگاه ازناو هم‌اکنون زمینه برای گازدار شدن طرح‌های  گردشگری بزرگ و کوچک احداث شده و یا در حال احداث این تفرجگاه فراهم شده و  مجموعه اقامتی قصرهای چوبی ،هتل ۵ ستاره و سایر امکانات رفاهی  واقع در این مکان از  گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با وجود بارش برف و برودت هوا در منطقه  امسال هیچ گونه مورد قطعی گاز ناشی از افت فشار در خطوط تغذیه گاز این شهرستان مشاهده نشده است.

کریم پور گفت:در حال حاضر گاز این شهرستان از دو خط لوله ۸ و ۲۰ اینچی و از ۲ منطقه در مسیر خطوط لوله گیلان به اردبیل و استان آذربایجان شرقی تامین می‌شود.

برچسب‌ها خلخال بارش برف گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال بارش برف گاز خلخال بارش برف گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون نهایی نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف گفتمان‌سازی و رواج مفاهیم قرآنی در زندگی آحاد مردم، از سوی جمعی از خادمان و دغدغه‌مندان قرآن کریم برگزار شد و طی آن طرحی ملی با عنوان «مسطورا» یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآن کریم در قالب‌های گوناگون تبلیغی و ترویجی در فضای جامعه اجرا شد.

همزمان با پایان یافتن ماه مبارک رمضان آزمون نهایی نهضت ملی زندگی با آیه‌ها همراه با اعطای گواهی معتبر حفظ قرآن کریم و اهدای جوایز از سوی دبیرخانه این طرح ملی برگزار می‌شود.

این آزمون بیست دقیقه زمان دارد و شامل ۳۰ سوال از حفظ و ترجمه آیات زندگی با آیه‌ها است. شما پنج‌بار فرصت شرکت در این آزمون را دارید و در صورتی که بتوانید به حداقل ۲۰ سوال پاسخ صحیح دهید، گواهی قبولی این طرح از سوی سازمان دارالقرآن الکریم به شما تعلق پیدا می‌کند و در قرعه‌کشی ۱۵۰ جایزه به ارزش ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال شرکت خواهید کرد.

ازجمله جوایز این مسابقه می‌توان به ۳۵ کمک‌هزینه سفر زیارتی حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس، لپ‌تاپ، تبلت، گوشی همراه، اسکوتربرقی، دوربین عکاسی چاپ فوری، کوادکوپتر، ساعت هوشمند، هندزفری بلوتوثی، پاوربانک و فلش اشاره کرد.

مهلت شرکت در این آزمون تا آخر فروردین ۱۴۰۳ اعلام شده است. شما می‌توانید برای دریافت منابع این آزمون به سایت https://zendegibaayeha.ir مراجعه کنید.

کد خبر 6077448 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • فرمانده ناتو درباره بروز «جنگ ترکیبی» در عمق دریاها هشدار داد
  • برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گر‌های سیار در نفت و گاز گچساران
  • برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گرهای سیار در نفت و گاز گچساران
  • انجام موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر توپکرانی در نفت و گاز گچساران
  • رفع نشتی در ۵ مرکز بهره‌برداری خطوط انتقال گاز
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • انتقال نوروزی ۴۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه خوزستان
  • آزمون نهایی نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود
  • مشاهده دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال