Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از شبکه خبری فونیکس، خانم لم که در سوئیس بسر می برد روز پنجشنبه تصریح کرد غربی ها به نفع خود ناآرامی ها را پوشش خبری می دهند و می کوشند تا از این طریق منافع خود را بدست آورند.

او انتشار گزارش رسانه های غربی مبنی بر اینکه دولت مرکزی چین کوشیده است در جریان ناآرامی ها کنترل بر منطقه هنگ کنگ را تشدید کند تکذیب کرد و گفت: غربی ها با انتشار چنین شایعاتی می خواهند دستور کار خود را در هنگ کنگ به پیش ببرند و به اعتراضات و بی ثباتی ها دامن بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اجرایی منطقه اداری ویژه هنگ کنگ چین افزود که رییس جمهوری خلق چین امیدوار است هنگ کنگ در سایه اصل «یک چین» به پیشرفت ها و توفیقات بیشتری دست یابد و هرگز به دنبال سوء استفاده از این شرایط برای تحکیم قدرت چین در منطقه نبوده است.

لم افزود: این طور نیست که چین به دنبال مداخله جویی باشد این کشور به حق خودمختاری عالی هنگ کنگ احترام می گذارد و اصل چین را برای هدایت منطقه به سمت موفقیت مطلوب می داند.

بر اساس اصل «یک چین» یا «چین واحد» هر کشوری که دارای روابط رسمی با پکن است حق ندارد با تایوان یا هنگ کنگ که جزئی از چین هستند روابط رسمی داشته باشد.

هنگ کنگ نزدیک به هفت ماه است دستخوش ناآرامی است اما دولت این منطقه تا حد امکان با این ناارامی ها به شکل مسالمت آمیز برخورد کرده است این در شرایطی است که آشوبگران و فرصت طلبان بارها به مکان های عمومی یورش برده و مرتکب اقدامات خشونت آمیز شده اند.

برچسب‌ها چین اعتراض تحولات هنگ کنگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چین اعتراض تحولات هنگ کنگ چین اعتراض تحولات هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از عدم مراعات شأن رییس‌جمهور در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

لازم به ذکر است حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دومین روز سفر خود به پاکستان، به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد و رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور اهدا کرد.

دیگر خبرها

  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین