Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بر اساس اعلام پایگاه هلال احمر قرقچی – میمه، جاده اصلی حسن رباط به میمه و برعکس بسیار لغزنده و غیر ایمن است و بر اساس گزارش‌های رسیده رفت و آمد در مسیر میمه- حسن رباط در محل گدار غیر ایمن، همچنین با کاهش میدان دید روبرو و تردد دراین محور تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روستای حسن رباط از توابع بخش میمه در ۶۰ کیلومتری از مرکز بخش قرار دارد.
اداره راه و ترابری میمه هم برای تردد روان خودرو‌ها مشغول پاشیدن سنگ و نمک در جاده‌ها است.

همچنین به مسافران توصیه شده امشب از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لغزندگی جاده کاهش دید برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه ایمن سازی آزادراه قزوین-تهران در سطح ملی مطرح شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رجحانی صبح چهارشنبه در اولین جلسه شورای ترافیک استان در سال جدید، تصریح کرد: سال گذشته یکی از اولویت‌دارترین موضوعات استان قزوین مسئله کاهش تصادفات بود که اقدامات مختلفی در این حوزه صورت گرفت.

وی افزود: در حوزه کاهش تصادفات، مهمترین محور آزادراهی استان محور «تهران-قزوین» است؛ اگرچه این محور در طول ۲ درصد از مسیرهای استان را شامل می‌شود اما حدود ۶۰ درصد تصادفات در آن رخ می‎‌دهد و ایمن‌سازی این مسیر از اهمیت بالایی برخوردار است.

رجحانی اظهار کرد: پروژه ایمن سازی محور آزادراهی قزوین-تهران در سطح ملی مطرح و به عنوان الگوی ملی معرفی شده است؛ در همین راستا برخی اقدامات در سال گذشته اجرا شده است و برخی دیگر در سال جاری باید اجرایی شود.

وی تاکید کرد: باید عوامل خطرساز غیرانسانی را از بین ببریم و این امر به صورت مکرر بررسی شود، هر وقت مانعی وجود داشت باید به سطوح تصمیم گیری انتقال داده شود؛ در واقع این پروژه کار ویژه استان در کاهش تصادفات است که اثرگذاری ملی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین اظهار کرد: تصادفات درون شهری و محور روستایی نیز باید به صورت جدی مورد بررسی قرار بگیرد و برای کاهش آن برنامه‌ریزی کرد، در گام نخست باید گزارش جامعی از تصادفات درون شهری به صورت شهر به شهر و از تصادفات روستایی به صورت تفکیکی و بخش به بخش تهیه شود و اقدامات صورت گرفته نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی یادآور شد: شهرداران باید در این حوزه با ابتکار عمل وارد شوند و ایمن سازی درون شهری و رفع نقاط حادثه خیز را با همکاری راهور عملیاتی کنند، همچنین در حوزه کاهش تصادفات می‌توان از ظرفیت نیروهای جهادی و مردمی استفاده کرد چرا که تعداد نیروهایی که برای این کار مأموریت دارند در طول سال کم است، بنابراین فرمانداری هر شهرستان موظف است که خودرو مورد نیاز نیروهای جهادی و داوطلبان مردمی فعال در عرصه گشت راهور را تأمین کنند.

رجحانی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۵ نقطه حادثه خیز استان شناسایی شد که اقدامات لازم برای رفع این نقاط انجام شد، ۷ نقطه تکمیل شده و ۸ نقطه باقی مانده است که در سال جدید باید انجام شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین اظهار کرد: ارتقا ایمنی سطح راه‌های روستایی، احیا حقوق استانی در منابع ماده ۲۳، بررسی مشکلات محور سیردان، بررسی انسداد مسیرهای غیرمجاز آزادراهی و ایمن سازی آن از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6063517

دیگر خبرها

  • می‌توان از ظرفیت نیروهای جهادی برای کاهش تصادفات استفاده کرد
  • پروژه ایمن سازی آزادراه قزوین-تهران در سطح ملی مطرح شده است
  • تاثیر مستقیم Chat GPT بر افت تحصیلی دانش آموزان، نگران کننده است!
  • اخبار سیاسی ۷ فروردین؛ کاهش تلفات جاده‌ای/حمایت رئیسی از خیرین
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های مازندران
  • مخبر: کاهش ۲۸ درصدی تلفات جاده‌ای یک دستاورد است
  • مخبر: کاهش ۲۸ درصدی تلفات جاده ای خوشحال کننده است
  • تصویب قوانین بازدارنده برای کاهش حوادث جاده‌ای
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران