Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن زاده از اعلام برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر شهرستان کیار خبر داد و گفت: این برنامه ها در طول ایام الله دهه فجر و با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کیار برگزار می شود.

«محمدرضا حسن زاده» امروز (پنج شنبه ۳ بهمن) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر شهرستان کیار با شعار محوری «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار افزود: حفظ آرمان های انقلاب اسلامی ایران از مهمترین اهداف برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر است.

 

وی ابراز کرد: برنامه های فرهنگی هنری ایام الله دهه فجر با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کیار و با شعار محوری «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» برگزار می شود.

 

حسن زاده ابراز کرد: برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر امسال در شهرستان کیار امسال نسبت به سال های قبل با کیفیت بالاتری برگزار می شود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار، برگزاری تور روایت انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکس انقلاب، اجرای سرود های انقلابی، جشنواره شعر داوار از جمله برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار در طول ایام الله دهه فجر است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما سردار سلیمانی مساجد شهادت سردار سلیمانی فهما کانون های مساجد خراسان جنوبي برنامه های فرهنگی هنری ایام الله دهه فجر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

امین درخشان افزود: این اقدامات فرهنگی و هنری، با رویکرد جریان سازی فرهنگی و هنری با مشارکت جوانان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این تولیدات انجام شده است، ادامه داد: تاکنون ۳۰ فیلم مستند، ۱۱۰ اثر موسیقی فاخر و ۲۰ گروه سرود توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای استان تهیه و تولید شده است.

رئیس کمیته فرهنگی و هنری دومین کنگره ملی شهدای استان اضافه کرد: بخشی از نیاز‌های فرهنگی استان در این تولیدات تامین شده که می‌تواند در جریان سازی محتوایی تاثیر داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان