Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی - استاندار چهارمحال‌وبختیاری با صدور پیامی رجعت ملکوتی مرحوم مغفور «حاج محمد علی یعقوبی» پدر بزرگوار شهیدان والا مقام صفرعلی و علی‌اکبر یعقوبی را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال‌وبختیاری با صدور پیامی رجعت ملکوتی مرحوم مغفور «حاج محمد علی یعقوبی» پدر بزرگوار شهیدان والا مقام صفرعلی و علی‌اکبر یعقوبی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح ذیل است:

وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت مرحوم مغفور «حاج محمدعلی یعقوبی» پدر شهیدان سرافراز صفرعلی و علی‌اکبر یعقوبی موجب تأثر فراوان گردید.

بی‌شک، چنین پدران فداکار و شهیدپروری که مربی فرهنگ جهاد و شهادت هستند جایگاه ویژه‌ای در مقام قرب الهی و در دل مردم قدرشناس ایران دارند.

اینجانب این ضایعه را به مردم غیرتمند استان، خانواده‌های معزّز ایثارگران به ‌ویژه به خانواده محترم شهیدان یعقوبی صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای آن پدر فداکار علّو درجات و رحمت واسعه الهی آرزومندم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری پدر شهید بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ دراین نشست که تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هم حضور داشتند مشکلات شهروندان بررسی ودستورات لازم برای حل این مشکلات صادرشد.
استاندار چهارمحال وبختیاری این ملاقات را فرصتی برای دیدار خدمت رسانی دانست وگفت: مردم ولایت مدار چهارمحال وبختیاری شایسته خدمت بی منت هستند وبا ملاقات‌های عمومی این فرصت مهیا شده است تا مردم بی واسطه مشکلات خود را بیان کنند و ما موظف به پیگیری تا حصول نتیجه هستیم.
غلامعلی حیدری گفت: ازآنجایی که مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور دارند برخی مشکلات که نیازمند تعامل بین دستگاه‌ها و یا طرح در کمیته‌های استانی هستند بدون تشریفات اداری به نتیجه می‌رسند.
این نشست‌ها علاوه بر رضایت مردم، رضایت مدیران دستگاه‌های اجرایی را به همراه داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • رهبر انقلاب در پیامی درگذشت مرحوم داودی را تسلیت گفتند
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • تسلیت مقام معظم رهبری درپی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی