Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@11:00:15 GMT

اجرای موفق طرح سرباز ماهر در اردبیل

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۹۱۹۱

اجرای موفق طرح سرباز ماهر در اردبیل

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به همت جهاددانشگاهی استان اردبیل و با همکاری سازمانهای مردم نهاد مرتبط با حوزه آموزش، طرح «سرباز ماهر» با موفقیّت در استان اردبیل اجرا شد.

به گزارش برنا، اکبر نگاهی با اعلام این خبر گفت : این طرح از طرح‌های ملی در کشور است که بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح، با هدف توانمندسازی نیروی انسانی منعقد شده است و جهاددانشگاهی به عنوان مجری در استان اردبیل این طرح را به خوبی و تأثیرگذار اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در قالب این طرح دوره‌های آموزشی اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی برای یک هزار و سه نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان در قالب ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به ارزیابی و نظرسنجی‌های انجام گرفته، روند اجرای طرح سرباز ماهر در استان اردبیل موفق و رضایت بخش بوده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه نیروهای مسلح استان مشارکت خوبی در اجرای این طرح ملی داشتند، یادآور شد: با توجه به اینکه این طرح برای اولین‌بار در اردبیل اجرا شد، نارسایی‌هایی در حوزه هماهنگی نیروهای مسلح به دلیل محدودیت‌های آنان وجود داشت که جهاددانشگاهی با توجه به سبقه و تجربیاتی که در اجرای طرح‌های مختلف داشت، توانست ناهماهنگی‌ها را برطرف و طرح را اثر بخش به اتمام برساند.

نگاهی با اشاره به اینکه طرح سرباز ماهر می‌تواند از طرح‌های موفق در سال‌های آتی نیز باشد، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود پادگان‌های آموزشی در اولویت اجرای طرح سرباز ماهر قرار بگیرند تا با تجمیع نیروهای مسلح بتوانیم در ارائه آموزش‌های کابردی تاثرگذاری بیشتری داشته باشیم.

او خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌ مدرسان مجرّب در اجرای دوره‌های آموزش تخصصی و عمومی طرح سرباز ماهر توانست با برنامه‌ریزی مناسب و اصولی، این طرح را با کیفیت بالا و در سطح قابل قبولی اجرا کند که تلاش آنان جای قدردانی دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل معاون نیروی انسانی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حامد کیخسروی با بیان اینکه در حالی که میانگین مقاوم سازی واحد‌های روستایی در کشور ۵۷ درصد است، این میزان در استان اردبیل به بیش از ۶۴ درصد رسیده است، افزود: سال گذشته چهار هزار واحد مسکونی روستایی در این استان مقاوم سازی شد امسال هم هفت هزار و ۵۰۰ واحد مقاوم سازی خواهد شد.
وی گفت: با اجرای طرح‌های جدید مقاوم سازی مسکن روستایی استان، ضمن ارتقای رتبه استان در بین چهار استان برتر کشور در این زمینه، سطح استحکام بنا‌های مقاوم‌سازی شده روستایی در مقابل انواع حوادث و بلایای طبیعی از جمله زلزله به مراتب بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند.
مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل از افزایش سقف تسهیلات بانکی اجرای طرح‌های مقاوم سازی مسکن روستایی در استان اردبیل خبر داد و گفت: در حالی که در سال گذشته سقف تسهیلات اعتباری مقاوم سازی مسکن روستایی در استان ۲ میلیارد ریال بود، امسال این میزان به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.
به گفته کیخسروی تسهیلات متقاضیان مقاوم سازی مسکن روستایی با پنج درصد کارمزد و با بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.
وی همچنین از افزایش سطح اجرای طرح‌های هادی روستایی و آسفالت معابر روستا‌های استان در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ متر از معابر روستایی این استان در قالب اجرای طرح‌های هادی زیر پوسش آسفالت قرار گرفتند که پنج هزار و ۷۰۰ متر مربع از آن مربوط به اجرای ۱۷ پروژه اجرای طرح‌های هادی در شهرستان خلخال بوده است.
مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل احداث مسکن برای محرومان در سطح مناطق شهری و روستایی استان اردبیل را از جمله اولویت‌های کاری این نهاد انقلابی در در راستای مسکن‌دار شدن خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت استان ذکر کرد و افزود: درکار احداث مسکن محرومین، کمیته امداد امام خمینی (ع) و همچنین بسیج سپاه با بنیاد مسکن مشارکت می‌کنند.
به گفته کیخسروی برای اجرا تکمیل و بهره‌برداری چهار واحد مسکن محرومین در روستای خوجین از توابع بخش مرکزی خلخال که (روز گذشته) مورد بهره‌برداری قرار گرفت، بالغ بر۲۰ میلیارد ریال اعتبار توسط این بنیاد هزینه شده است.
وی افزود: مجتمع مسکونی محرومین خوجین در یک ساختمان دوطبقه با ۴ واحد مستقل است که هر واحد به متراژ ۶۰ مترمربع است و انشعابات آب و برق و گاز این واحد‌ها به صورت رایگان از سوی شرکت‌های زیربط واگذار شده است.
مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل اضافه کرد: برای احداث این واحد‌ها علاوه بر اعتبارات هزینه شده از سوی بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی (ره) نیزبه مالکین هر واحد یک میلیارد ریال کمک مالی بلاعوض پرداخت کرده است.
کیخسروی در جریان سفر به خلخال در نشست‌های جداگانه‌ای با فرماندار و امام جمعه آخرین وضعیت طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی، طرح‌های هادی روستایی و همچنین نحوه احداث واحد‌های مسکن محرومین در این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.
وی همچنین از اجرای ۹ طرح هادی در روستا‌های این شهرستان در سال جاری خبر داد.

دیگر خبرها

  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • رژه نیرو‌های مسلح اردبیل در روز ارتش
  • رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در اردبیل
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • واقعیت‌های جنگ را برای جوانان و فرزندانمان تبیین کنیم