Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@16:49:46 GMT

پاشیدن رنگ شادابی به چهره شهر

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۹۳۷۳

پاشیدن رنگ شادابی به چهره شهر

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری نیا:مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۱۱ در این باره به خبرنگار ما می گوید:« این طرح که کار مشترکی میان اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۱۱ و اداره نقاشی سازمان زیبا سازی شهر تهران است با ترکیب رنگ های شاد ، خطوط منحنی و الهام گیری از طبیعت منطقه ۱۱ در حال اجراست.»

« اشکان بیات» افزود:‌«طرح نقاشی دیواری در مسیر بزرگراه شیخ محمدی روی ۱۷ ساختمان بلند موجود در این مسیر اجرا می شود که در پایان این پازل های مجزا یک گالری زیبای هنری در مقابل چشمان شهروندان خلق خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در ادامه با اشاره به تنوع پروژه های اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۱۱ در بخش نقاشی های دیواری اظهار داشت:« علاوه بر این، ما امروز در حال اجرای بزرگترین نقاشی دیواری تهران قدیم در خیابان جمهوری هستیم که در تقاطع خیابان های حافظ و جمهوری در حال اجراست .»

رئیس اداره زیبا سازی شهرداری مطنقه ۱۱ گفت:« این نقاشی دیواری که ۱۴۰۰ مترمربع است، تصویر میدان حسن آباد قدیم را در دهه ۳۰ به تصویر می کشد و پیش بینی می شود این طرح در ایام الله دهه فجر پرده برداری شود .»

بیات یادآور شد:« ۴ کیلومتر از حصار ناصری در منطقه ۱۱ قرار دارد و با توجه به این ظرفیت کوشیده ایم تا با اجرای نقاشی های دیواری، تاریخ و هویت و اماکن تاریخی و با ارزش منطقه را به زبان نقاشی برای شهروندان روایت کنیم.»

کد خبر 479617 برچسب‌ها منطقه ۱۱

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد

رئیس اداره اجرائیات و تخلفات شهری شهرداری بجنورد از آغاز طرح جمع‌آوری نازیبایی‌ها از سطح شهر با هدف حفظ حقوق شهروندی خبر داد.

رضا کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: طرح جمع‌آوری بصری و نازیبای های شهری از سطح شهر به زودی در بجنورد اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح با هدف ارتقای زیبایی و نظم شهری و حفظ حقوق شهروندان در برخورداری از محیط زیست شهری سالم و زیبا انجام می‌شود.

رئیس اداره اجراییات و تخلفات شهری شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: در این طرح موارد زائد و مخدوش کننده چهره شهر از جمله تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز، بنرهای کهنه و فرسوده و کیوسک‌های بلا استفاده جمع‌آوری خواهند شد.

کمالی عنوان کرد: از تمام شهروندان تقاضا داریم تا با گزارش مشاهدات خود به سامانه ۱۳۷ ما را در اجرای طرح یاری کنند.

کد خبر 746785

دیگر خبرها

  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • تداوم موقعیت جنگی تنها راه بقای نتانیاهو در قدرت / کابینه اسرائیل در حال از هم پاشیدن است
  • تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • چهره منطقه پس از«طوفان الاقصی»و پاسخ تنبیهی ایران دگرگون خواهد شد
  • «نون خ ۵» چهره زیبای سیستان و بلوچستان را به مردم نشان داد
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد