Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، محمدطاهر طیب‌زادگان رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: طی یک ماه گذشته چهار مطب پزشک و ۲ موسسه درمانی در شهرستان پلمب شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: گشت‌های مشترک با نهادهای نظارتی و تشدید نظارت بر مراکز طب سنتی، مراکز خدمات پوست و مو از اهم عملکرد نظارت بر بخش درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبیان داشت: پزشکان متخلف و کسانی که مبالغی خارج از تعرفه مصوب اخذ کردند به تعزیرات حکومتی و کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی معرفی شدند.

طیب‌زادگان گفت: از ابتدای شهریور ماه تاکنون افزون بر ۴۰ فروشگاه آرایشی و بهداشتی فعال مورد بازرسی قرار گرفت.

او افزود: فرآورده‌های فاقد برچسب، اصالت و تاریخ مصرف گذشته از سطح مراکز عرضه این فروشگاه‌ها جمع‌آوری و به متصدیان تذکرات لازم داده شد.

این مسئول بازدید از عطاری‌ها، داروخانه‌ها و بررسی نسخ و حق فنی و جمع‌آوری داروهای تاریخ مصرف گذشته را از جمله فعالیت‌های واحد غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان اعلام کرد.

او بیان کرد: صدور پروانه موسسه‌های درمانی، مطب و مراکز درمانی متقاضیان و همچنین برگزاری کمیسیون‌های پزشکی به صورت هفتگی از دیگر فعالیت‌های واحد نظارت بر درمان در حوزه سلامت شهرستان است.

 

انتهای پیام/ط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان غیرمجاز تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک رسانی به نیازمندان خیر دنیا و آخرت

شاید در نگاه اول این گردهمایی به یک مهمانی ساده به نظر برسد، اما هدف والاتری وجود دارد که آن کمک رسانی به نیازمندان در زمینه کودکانی با ناهنجاری‌های مادر زادی می‌باشد که می‌تواند مشکلات بسیاری که در امر درمان برای آن‌ها پدید آمده است را از سر راه بردارد. آن هم در ماه مهمانی خداوند که رسالت اصلی این ایام یاری رسانی به نیازمندان است.
اما برای آشنایی با فعالیت‌های موسسه خیریه محکم خبرنگار جام جم البرز در حاشیه این مراسم پر خیر و برکت گفتگویی با دکتر صلاح الدین دلشاد مدیرعامل موسسه خیریه محکم انجام داده است که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانیم.
موسسه خیریه محکم با چه هدفی آغاز به کار کرد؟
خداوند متعال نعمت‌های فراوانی در اختیار بشر گذاشته است که یکی از آن‌ها نعمت سلامتی می‌باشد و در همین رابطه هم پیامبرعظیم الشأن می‌فرمایند: سلامتی والاترین نعمت است. ما در طول زندگی شاهد انواع بیماری‌هایی هستیم که در انسان رخ می‌دهد، اما یکسری از بیماری‌ها از بدو تولد با انسان همراه است که به آن ناهنجاری‌های مادرزادی گفته می‌شود. یعنی از زمانی که کودک از مادر متولد می‌شود این نقص تکاملی با اوست و ممکن است در همه ارگان‌های بدن پدید آید و معمولأ نیاز به عمل‌های جراحی گوناگون دارند. گاهی یک کودک با چند نوع بیماری به دنیا می‌آید و در نتیجه خانواده باید مبالغ زیادی هزینه کنند تا نوزاد درمان شود. اما خانواده‌هایی هستند که توان مالی اجازه نمی‌دهد که بتوانند هزینه‌های عمل را تقبل کنند و ناچار می‌شوند زندگی خود را برای درمان فرزند به فروش برسانند. ما دیدیم که نمی‌توانیم در این شرایط تماشاگر باشیم و مسئولیت دینی و ملی ایجاب می‌کرد که به فکر این عزیزان باشیم.
از چه سالی موسسه خیریه محکم شروع به فعالیت کرد؟
موسسه خیریه محکم که مخفف حمایت از کودکان با ناهنجاری مادرزادی است در سال ۱۳۸۴ توسط جمعی از اساتید و پزشکان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تهران تشکیل شد و جمع زیادی از خیرین هم به عنوان کمک رسان، حامی و پشتیبان این موسسه را همراهی کردند و این موسسه فعالیت خود را در زمینه درمان کودکان دچار نقص تکاملی بعد از تولد و ناهنجاری‌های مادرزادی شروع کرد. در اوایل فعالیت‌های موسسه بیماران در بیمارستان‌های مختلف تهران به صورت رایگان درمان می‌شدند. محدوده کار ما در مدت کوتاه به صورت وسیع گسترش پیدا کرد و ناچار شدیم در شهر‌های مثل اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، بندرعباس و زاهدان با بیمارستان‌های این مناطق قرارداد ببندیم و بیماران معرفی شوند تا با هزینه موسسه خیریه محکم کار درمان صورت گیرد. در کنار این فعالیت در بعضی از شهر‌ها که بخش جراحی اطفال وجود نداشت بخش‌های جراحی اطفال راه اندازی کردیم و پزشکان جراح کودکان را فرستادیم که این بخش‌ها در طول سال فعال بماند.
هدف از برگزاری مراسم افطاری که هرساله برگزار می‌شود چیست؟
ما برای انجام فعالیت‌های موسسه هزینه‌های بسیار زیادی نیاز داریم؛ لذا هرسال در ماه مبارک رمضان مراسم افطاری برگزار می‌کنیم و تعدادی از خیرین مهمان این ضیافت می‌شوند تا به لطف پروردگار بتوانیم با کمک همه عزیزان اقدامات بسیار خدا پسندانه را ادامه بدهیم.

مردم عزیز می‌توانند از طریق شماره حساب‌های زیر کمک‌های خود را به موسسه خیریه محکم انجام دهند:
۱_بانک سینا شماره کارت:

۶۳۹۶،۴۶۷۰،۰۰۰۱،۵۵۲۲
۲_بانک کشاورزی شماره کارت:
۶۰۳۷،۷۰۷۰،۰۰۰۰،۲۷۶۰

دیگر خبرها

  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی در اردبیل
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • پلمب واحد پذیرایی گرانفروش در کیش
  • کمک رسانی به نیازمندان خیر دنیا و آخرت
  • کشف ۱۲۵ کیلوگرم گوشت و آلایشات مرغ فاسد در جغتای
  • پلمب ۳ واحد صنفی در فیروزه
  • چگونه ارز درمانی بگیریم؟
  • کمبود نیروی پرستاری در شبکه بهداشت و درمان هشترود