Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس، در اطلاعیه‌ای با تاکید براینکه هنوز حضور هیچ فردی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در فهرست مورد حمایت این شورا نهایی نشده است، تاکید کرد که فهرست نهایی تنها از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه واحد رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس، آمده است: بیش از ۱۶۰ نفر در استان فارس مورد بررسی شورای ائتلاف قرار گرفته که با دریافت تدریجی نتایج نظرسنجی‌ها، فهرست نهایی داوطلبین مورد حمایت شورای ائتلاف در شیراز و سایر شهرهای فارس تا حدود نیمه بهمن‌ماه منتشر می‌شود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس در این اطلاعیه تاکید کرده است: به دنبال درخواست شورای ائتلاف، بیش از ٤٠ نفر از داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهر شیراز و بیش از ١٢٠ نفر در سایر شهرهای استان فارس، خود را در معرض بررسی شورای ائتلاف قرار دادند که با دریافت تدریجی نتایج نظرسنجی‌ها، فهرست نهایی داوطلبین مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شیراز و سایر شهرهای استان فارس تا حدود نیمه بهمن ماه منتشر خواهد شد.

در بخشی از این اطلاعیه همچنین یادآور شده است: شهادت سردار سلیمانی موجی از نفرت علیه امریکای جنایتکار ایجاد کرد و مراسم تشییع آن شهید بزرگوار تجلی قدرت خداوند در اتحاد قلوب مردم ایران و آزادگان جهان شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس در اطلاعیه خود با تاکید براینکه مشارکت هر چه بیشتر مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی به همه جهانیان نشان خواهد داد که راه حل همه مشکلات و ناکارآمدی‌های موجود، در داخل کشور و در دستان پرتوان آحاد ملت ایران است، بر لزوم شرکت آحاد مردم در انتخابات مجلس، به عنوان یک وظیفه ملی تاکید شده است.

این اطلاعیه در بخش دیگری آورده است: به دنبال درخواست شورای ائتلاف، بیش از ٤٠ نفر از داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهر شیراز و بیش از ١٢٠ نفر در سایر شهرهای استان فارس، خود را در معرض بررسی شورای ائتلاف قرار دادند، ما از اعتماد همه این برادران و خواهران عزیز به شورای ائتلاف، صمیمانه تشکر می کنیم.

اطلاعیه مذکور یادآور شده است: از بین این برادران و خواهران، پنج برابر تعداد نمایندگان هر حوزه انتخابیه،٢٠ نفر در شهر شیراز و حدود ٧٠ نفر در سایر شهرستان‌های استان، توسط شوراهای ائتلاف در هر حوزه انتخابیه، مشخص شده و اسامی آنها به واحد نظرسنجی شورای ائتلاف ارسال شده است.

این اطلاعیه اضافه کرده است که؛ با دریافت تدریجی نتایج نظرسنجی‌ها، فهرست نهایی داوطلبین مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شیراز و سایر شهرهای استان تا حدود نیمه بهمن ماه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی فارس اعلام فهرست نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب

نشست هماهنگی جشنواره گل و گلاب میمند با حضور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار فیروزآباد، بخشدار، شهردار و شورای اسلامی شهر میمند و همچنین خبرنگاران رسانه‌های استان در بخشداری میمند برگزار شد.

فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی در این نشست برگزاری جشنواره گل و گلاب میمند را مهم‌ترین رویداد فرهنگی طبیعی در جنوب کشور دانست و اظهار کرد: باید تلاش شود این جشنواره فرصتی برای شکوفایی اقتصاد این منطقه باشد.

او با بیان این که از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت جشنواره گل و گلاب میمند برگزار می‌شود، ادامه داد: افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه صنایع دستی ۶ اردیبهشت است.

فروردین گفت: این برنامه‌ها شامل ۷ اردیبهشت اجرای برنامه صبح و نشاط و پخش زنده از شبکه ۳ سیما، ۸ اردیبهشت همایش روز میمند با حضور مسئولان و میهمانان بین المللی، کشوری و استانی و خبرنگاران، ۹ اردیبهشت آیین گلاب گیری به شکرانه برداشت گل محمدی برای اهدا به اماکن متبرکه مانند عتبات عالیات، حرم مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و احمدبن موسی شاه چراغ (ع)، ۱۰ اردیبهشت گلباران و دیدار از خانواده شهدا و دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان و سومین شهید مدافع حرم کشور شهید جهانپور شریفی، ۱۱ اردیبهشت برگزاری شب شعر و رونمایی از کتاب میمند و ۱۲ اردیبهشت پیاده روی و طبیعت گردی در دامنه کوه میمند است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انجمن آثار و مفاخر فرهنگی تعداد ۳۸ بنای تاریخی را احداث کرده است
  • راهپیمایی فارسی ها در حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح
  • میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!
  • عملیات وعده صادق کیان رژیم صهیونیستی را متزلزل کرد
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب