Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده پلیس راه خراسان شمالی گفت: رانندگان هنگام تردد از گردنه های کوهستانی این استان زنجیرچرخ و سایر تجهیزات مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: طی اوایل صبح امروز گردنه اسدلی در اسفراین با کولاک برف همراه بود و تردد به سختی انجام می شد که البته اکنون وضعیت عبور و مرور در این گردنه بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بارش های پراکنده برف و باران در محورهای این استان افزود: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای این استان برقرار است اما جاده ها لغزنده هستند و رانندگان هنگام رانندگی احتیاط لازم را داشته باشند.

حسین زاده ادامه داد: با توجه به پیش بینی های اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در این استان تا چند روز آینده، توصیه می شود رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارش برف بارش باران و برف لغزندگی جاده ها خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه باران کماکان بر سر تهران

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی امروز و فردا با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از فردا به تدریج شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و از روز پنج‌شنبه تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

گفتنی است از روز پنج‌شنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار می‌باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • باران بهاری در راه مازندران