Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: نانوایان این شهرستان ۴۵ هزار قرص نان به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان پختند و به صورت رایگان در اختیار آنها قرار دادند.

به گزارش قدس آنلاین، علی کیانی افزود: این تعداد نان که صبح امروز به مناطق سیل زده ارسال شد شامل انواع نان تنوری سنتی، تافتون، سنگگ و نان کاک بود که توسط ۱۲۳ واحد نانوایی شهر سبزوار پخت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هنوز شرایط پخت نان در برخی مناطق سیل زده مهیا نیست پخت نان و ارسال آن کمک بزرگی برای هموطنان سیل زده استانهای جنوبی کشور است.
رییس جمعیت هلال احمر سبزوار نیز گفت: مردم این شهرستان تاکنون ۲۵۰ میلیون ریال به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان کمک نقدی و غیر نقدی کرده‌اند.
محمدعلی جباری ثانی افزود: پایگاه های این جمعیت برای جمع آوری کمک های مردمی برپا شده است و نیکوکاران می توانند از این طریق کمک های خود را برای اهدا به هموطنان سیل زده تحویل دهند.
بارش باران سیل‌آسا که از شامگاه ۱۹ دی ماه در جنوب و جنوب شرق ایران آغاز شد سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان را تحت تاثیر قرار داد اما در سیستان بلوچستان نه تنها سبب جاری شدن سیل و تخریب زیرساخت‌های این استان شد بلکه به دلیل پراکندگی جمعیت، ساکنان ۱۴ شهرستان و ۸۵۰ روستا را تحت تاثیر قرار دارد و راه ارتباطی اغلب روستاها را قطع کرد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیل زدگان بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سرهنگ حسینعلی کریمی، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و استفاده از روش های نوین پلیسی از دپوی کالاهای اساسی فاقد مدارک مطلع شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان، افزود: ماموران پس از هماهنگی لازم قضائی در بازرسی از انبار این واحد صنعتی مقدار 14 تن برنج احتکار شده کشف کردند.

وی از معرفی یک نفر متهم در این راستا به مرجع قضایی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را هفت میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • سوال مسابقه روز هفدهم «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • هشدار سطح زرد جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • عید دیدنی متفاوت به سبک رسول خادم
  • تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار، در سیستان و بلوچستان
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری در ایرندگان
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری سیستان و بلوچستان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا