Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@07:27:47 GMT

حرفه آموزی مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۹۵۹۲

به گزارش صدای ایران-سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در  مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور علی  اوسط هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد، حرفه‌آموزی مددجویان تحت حمایت را از برنامه‌های اصلی این نهاد برای توانمند شدن جامعه هدف دانست و گفت: داشتن گواهی مهارت درجه یک از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای توسط مددجویان، از شروط اصلی برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی در جهت توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته امداد گفت: مددجویان تحت حمایت و دانش آموختگانی که سابقه حمایتی در این نهاد دارند، جامعه هدف در این تفاهم‌نامه هستند.
وی اضافه کرد: ارائه لیست مراکز شبانه‌روزی و اعلام ظرفیت به کمیته امداد به تفکیک استان، بیمه کارآموزان معرفی شده در کارگاه‌های سازمان، ارائه مشاوره هدایت آموزشی ـ شغلی به کارآموزان، برگزاری آزمون ارزشیابی و سنجش مهارت بر اساس تقویم و برنامه زمان‌بندی سازمان و ارائه گواهی صلاحیت شغلی و حرفه‌ایی در صورت موفقیت در آزمون، از جمله تعهدات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در این تفاهم‌نامه است.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، بختیاری با اشاره به تعهدات کمیته امداد در تفاهم‌نامه گفت: انجام نیازسنجی آموزشی و شناسایی شغل، پرداخت هزینه‌های قانونی در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد، حمایت تسهیلاتی و تجهیزاتی از مددجویان آموزش‌دیده در راستای ایجاد اشتغال، از تعهدات کمیته امداد در قالب این تفاهم‌نامه است.
شایان ذکر است مدت اجرای این تفاهم‌نامه به مدت ۳ سال بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.  

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور حرفه آموزی مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، این واگذاری همزمان با سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان