Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین گیلانشاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با برگزاری دوره آموزشی بیمه محصولات کشاورزی و مدیریت ریسک ویژه تعاونی های تولید روستایی استان گیلان، ۲۵ نفر از مدیران عامل و اعضای هیات مدیره تعاونی های تولید روستایی آموزش های لازم را فرا گرفتند.

وی افزود: با توجه به این که خسارات مکرر ناشی از تغییرات اقلیمی و عوامل حادثه ساز ، توسعه و ترویج فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی امری ضروریست، بنابر این نسبت به برگزاری دوره آموزشی بیمه محصولات کشاورزی و مدیریت ریسک ویژه تعاونی های تولید روستایی گیلان اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستایی گیلان خاطر نشان کرد: این دوره با هدف توانمندسازی و ارتقاء سطح آگاهی مدیران تعاونی های تولید روستایی در زمینه اولویت های نظام بیمه محصولات کشاورزی و عوامل ریسک در این شاخه، توسعه فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی در بین مولدین کشاورزی، کارگاه آموزشی بیمه محصولات کشاورزی و مدیریت ریسک با همکاری بانک کشاورزی استان برگزار شد.

وی بیان داشت: در این کارگاه آموزشی کارشناسان بخش بیمه محصولات کشاورزی ، بانک کشاورزی گیلان مباحث مورد نظر درباره مدیریت ریسک و بیمه محصولات باغی ، مدیریت ریسک، بیمه محصولات زراعی، مدیریت ریسک و بیمه دام و طیور  آبزیان ارائه دادند.

گیلانشاهی با تاکید بر ضرورت توجه به بیمه محصولات کشاورزی اظهار داشت: تنها راه حمایت از کشاورزان در صورت بروز خسارت به محصولات باغی و دامداری، بیمه این محصولات از سوی آنان است، بنابر این اقدام به‌ موقع برای انجام بیمه محصولات کشاورزی و دامداری اهمیت بسزایی دارد.

برچسب‌ها رشت تعاون روستایی کارگاه آموزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت تعاون روستایی کارگاه آموزشی گیلان رشت تعاون روستایی کارگاه آموزشی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این گلخانه ها، انواع صیفی جات، درخت و گل و گیاه پرورش داده و نهال، بوته و محصول آن عرضه می‌شود.

محصولات این گلخانه ها، مشتری‌های مشتاق و ثابت خود را هم دارد.

اکنون در استان گلستان بیش از ۱۰۰ هکتار گلخانه در حال بهره برداری است که ۴ هکتار آن با ۲۱۰ بهره بردار، کوچک مقیاس و خانگی است.

در گلخانه‌های استان گلستان سالانه ۱۳ هزار و ۲۰۰ تُن سبزی، صیفی و میوه، ۱۱ میلیون گلدان گل و ۱۸ میلیون نشا تولید می‌شود.

برنامه ریزی شده است که تا سال ۱۴۰۵ وسعت گلخانه‌ها در استان به ۲۲۰ هکتار برسد و میزان تولید، تا ۲ و نیم برابر افزایش یابد.

افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی، صرفه جویی در مصرف آب، ایجاد اشتغال پایدار و تحقق ارزش افزوده در بخش کشاورزی، از مزایای کشت گلخانه‌ای است.

تسریع و تسهیل در روند صدور مجوز‌ها و پرداخت تسهیلات بانکی تا ۸۰ درصد هزینه‌های طرح، از اقدامات حمایتی و تشویقی جهادکشاورزی برای توسعه کشت گلخانه‌ای است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • افزایش تولید ۹ میلیون تنی محصولات کشاورزی در دولت سیزدهم