Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد نان که صبح امروز به مناطق سیل زده ارسال شد شامل انواع نان تنوری سنتی، تافتون، سنگگ و نان کاک بود که توسط ۱۲۳ واحد نانوایی شهر سبزوار پخت شده بود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هنوز شرایط پخت نان در برخی مناطق سیل زده مهیا نیست پخت نان و ارسال آن کمک بزرگی برای هموطنان سیل زده استانهای جنوبی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس جمعیت هلال احمر سبزوار نیز گفت: مردم این شهرستان تاکنون ۲۵۰ میلیون ریال به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان کمک نقدی و غیر نقدی کرده‌اند.
محمدعلی جباری ثانی افزود: پایگاه های این جمعیت برای جمع آوری کمک های مردمی برپا شده است و نیکوکاران می توانند از این طریق کمک های خود را برای اهدا به هموطنان سیل زده تحویل دهند.
بارش باران سیل‌آسا که از شامگاه ۱۹ دی ماه در جنوب و جنوب شرق ایران آغاز شد سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان را تحت تاثیر قرار داد اما در سیستان بلوچستان نه تنها سبب جاری شدن سیل و تخریب زیرساخت‌های این استان شد بلکه به دلیل پراکندگی جمعیت، ساکنان ۱۴ شهرستان و ۸۵۰ روستا را تحت تاثیر قرار دارد و راه ارتباطی اغلب روستاها را قطع کرد.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان سیستان و بلوچستان دی ماه سیستان و بلوچستان سیل مشهد قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر حمله گاندو‌ها در کمین سیل‌زدگان

محمدرضا علیمرادی، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: پیرو بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان، سیلابی شدن رودخانه‌ها و سرریز شدن بیشتر سد‌های استان از جمله پیشین، زیردان و ادامه شرایط نامساعد جوی، استرس و تنش در حیات وحش به ویژه تمساح پوزه کوتاه (گاندو) دور از انتظار نیست. از این رو احتمال خروج تمساح‌ها از برکه محل زیست اصلی وجود دارد.

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: از ساکنان مناطق سیل‌زده درخواست می‌شود نسبت به تردد غیر ضروری در مناطق سیلابی، حاشیه رودخانه باهوکلات، هوتک‌ها، مرداب‌ها و مناطق حاشیه‌ای زیستگاه‌های حیات وحش تا زمان فروکش کردن سیلاب و برگشت به شرایط عادی خودداری کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و حملات احتمالی حیات وحش به مردم توصیه می‌شود در زمان مشاهده هر گونه جانور وحشی گرفتار در مناطق سیلابی، مراتب را به نزدیک‌ترین اداره حفاظت محیط زیست اعلام و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • خطر حمله گاندو‌ها در کمین سیل‌زدگان
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • عکس/ امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان