Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@08:22:12 GMT

بودجه سال ۹۹ شهرداری رشت اعلام وصول شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۹۶۹۴

به گزارش ایلنا از رشت، ​ناصر حاج‌محمدی شهردار رشت با تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که در راه‌اندازی اولین خط تراموای کشور در شهر رشت کمک کردند، گفت: خوشبختانه یک مورد دیگر به اولین‌های شهر رشت اضافه خواهد شد تا ما اولین شهر در کشور باشیم که کلنگ زنی پروژه تراموا را خواهیم داشت.

وی در خصوص بودجه سال ۱۳۹۹، گفت: بودجه مدنظر ۸۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که این مبلغ نسبت به سال ۹۸ ۲۰% افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: در بودجه سال ۹۹ ۴۳ درصد سهم بخش هزینه‌ای و ۵۵ درصد سهم تملک و دارایی سرمایه‌ای و ۲ درصد نیز تملک و دارایی‌های مالی را تشکیل می‌دهد.   وی همچنین تأکید کرد برخی از سازمان‌ها با تغییر اسم و اعضای هیئت‌مدیره همراه خواهد بود و برخی دیگر از سازمان‌ها نیز به یک واحد اداری تبدیل می‌شوند. برای مثال سازمان فاوا به اداره فاوا تبدیل خواهد شد. به‌صورت کلی کلمه سازمان از وزارت کشور حذف خواهد شد و می‌بایست اقدامات لازم را با توجه به فرصت موجود انجام دهیم و اگر قرار است سازمانی باقی بماند باید به‌صورت موسسه ثبت گردد.   در ادامه نیز بودجه سال ۹۹ به صحن شورا با رأی اعضای شورا به‌صورت عادی اعلام وصول شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بودجه سرمایه وزارت کشور رشت شهرداری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سالار علی ویسی در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسوول برگزار شد،اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود:در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد:اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد:بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898991

دیگر خبرها

  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • سهم ۶۴ درصدی طرحهای عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها