Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرماندار بروجرد با بیان اینکه راه های اصلی بروجرد باز شده است گفت: راه حدود ۱۵۰روستای بخش مرکزی و ۳۰ روستای اشترینان مسدود شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: روز گذشته در پی بارش برف در چند ساعت محورهای اصلی بروجرد بسته شد که با تلاش نیروهای راهداری و امدادی مسیر های اصلی باز و هم اکنون تردد در آنها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

وی افزود: با توجه به شدت برف، همه مسیرهای روستایی شهرستان بروجرد بسته شدند که راه حدود ۱۵۰روستای بخش مرکزی و ۳۰ روستای اشترینان مسدود شد و از صبح امروز کار بازگشایی محورهای روستایی آغاز شده و تلاش می شود که امروز این محورها بازگشایی شوند..

معاون فرماندار بروجرد عنوان کرد: در سطح شهر نیز بارش برف سبب مختل شدن تردد شده بود که با برفروبی و نمک پاشی بخشی از  این مشکلات حل شد و هم اکنون در سطح شهر نیز تردد جریان دارد.

فلاح گفت: شب گذشته بیشترین مشکل در شهرک ها بود که برفروبی انجام شد و با توجه به حداقل امکانات اما تا صبح امروز بخش اعظمی از مشکلات برطرف شده است.

وی تصریح کرد: برف سنگین سبب شکستن درختان در سطح شهر شده بود و برق بخشی از مناطق بروجرد چند ساعتی قطع شد که پس از رفع مشکل، برق ها وصل شد..

معاون فرماندار بروجرد اظهار داشت: شب گذشته تعداد زیادی خودرو در جاده دانشگاه بروجرد و بلوار بهشت گرفتار شده بودند که با تلاش های لازم مسیر باز شد و خودروها از برف نجات یافتند..

وی افزود: در حال حاضر کار بازگشایی محور ونایی و دودانگه آغاز شده و تا ظهر این محورها و محورهای دیگر روستایی بازگشایی می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای گلستان جریان دارد

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از باز بودن تمامی محورهای گلستان خبر داد و اظهار کرد: در پی بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان انجام شد صبح امروز شاهد طغیان رودخانه‌ها در برخی از محورهای استان بودیم که به همین دلیل مسدود شدند.

وی افزود: اکنون با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران، تمامی محورهای ترددی در شهرستان‌های استان بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به اینکه راهداران مشغول فعالیت هستند می‌طلبد رانندگان از تردد و سفرهای غیر ضروری تا اطلاع ثانوی خود داری کنند و حتماً از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6088030

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته