Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:32:27 GMT

امنیت شغلی دهیاران در دست اقدام

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۹۸۶۲

امنیت شغلی دهیاران در دست اقدام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور نشست معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با حضور فرماندار انار و نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با شورا‌های اسلامی و شهرداران و دهیاران در فرمانداری انار برگزارشد.

در این جلسه از مهمترین اقدامات این سازمان را اخذ مصوبه لایحه ارزش افزوده برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کلیه پیشنهادات این سازمان در بودجه ۹۸ محقق شده است.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از دیگر اقدامات این سازمان را پیگیری استخدام شهرداری‌ها و کارکنان شهرداری‌ها دانست و ادامه داد :در کشور بالغ بر ۳۷ هزار دهیاری وجود دارد و متاسفانه امکان استخدام دهیاران با توجه به تحمیل هزینه گزاف برای دولت مقدور نیست ، ولی گام‌هایی جهت امنیت شغلی ایشان در دست اقدام می‌باشد.

جمالی نژاد تصریح کرد: در زمینه تامین ماشین آلات سنگین راه سازی و آتش نشانی این سازمان میتواند تسهیلات مناسب و بابهره پایین به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها پرداخت کند.

علی زهرودی فرماندارانار نیز در این جلسه با عنوان اینکه در سال ۹۸ بالغ بر ۱۵۰ هزار متر مربع در حوزه روستایی و ۵۰ هزار متر مربع در حوزه شهر آسفالت انجام شده است، از مهمترین مسائل شهری و روستایی شهرستان را تأمین قیر رایگان، فقدان ماشین آلات راه سازی، آتش نشانی، سرویس‌های ایاب و ذهاب روستا‌های دهستان بیاض به مرکز شهرستان عنوان کرد.

انارکی محمدی نماینده مردم انار ورفسنجان در این جلسه از آمادگی بیش از ۳۲ زمین ورزشی جهت افتتاح در دهه فجر خبر داد.

او گفت: شهرستان انار اولین شهر ورودی استان کرمان از سمت شمال وقرار گرفتن این شهرستان در مرکز ثقل جاده ترانزیتی کشور که روزانه بیش از ۲۸ هزار خودرو سبک وسنگین از محور انار عبور می‌کنند از امکانات آماشین آلات سنگین و آتش نشانی پیشرفته بسیار کم وخواستار رفع این مشکل شدند .

نماینده مردم انار ورفسنجان درمجلس شورای اسلامی افزود: در سال گذشته نزدیک به ۴۰ زمین چمن مصنوعی در انار ورفسنجان افتتاح شد که باعث همدلی وارتباط جوانان این مناطق شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران

به گزارش قدس خراسان، محسن مه آبادی شقا اظهار کرد: زمین واحدهای ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده‌اند.

فرماندار چناران گفت: تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

وی گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

فرماندار چناران اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفت وگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • خداقوت کارگر
  • جوسازی موذیانه مدعیان حمایت از حیوانات و معضل افزایش حیوانات ولگرد
  • نصب ۹۵ دستگاه ردیاب برروی خودروی دهیاران قزوین
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار