Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه نینوا استان گلستان از اجرای رزمایش اقتدار مدافعان حریم ولایت استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی قرارگاه امام هادی (ع) سپاه نینوا استان گلستان، سردار حسین معروفی اظهار کرد: رزمایش مدافعان حریم ولایت به مناسبت 40 سالگی شجره طیبه بسیج با حضور گردان‌های بیت‌المقدس بسیج در تاریخ‌های سوم و چهارم بهمن ماه 98 در سراسر استان گلستان برگزار می‌شود که این رزمایش در راستای برنامه‌های سالانه گردان‌های بسیج برای حفظ آمادگی و اقتدار و امیدآفرینی در جامعه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار معروفی گفت: وجه تمایز اجرای رزمایش امسال اجرای ماموریت مردم یاری و امدادرسانی است که توسط نیروهای بسیجی در سراسر استان انجام خواهد شد.

* بکارگیری 3 هزار و 298 نفر بسیجی و گروهای جهادی برای خدمات‌رسانی

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: از جمله خدماتی که به مردم نجیب و شریف استان گلستان در این رزمایش دو روزه ارائه خواهد شد توزیع تعداد یک‌هزار و 100 سبد معیشتی خانوار هر کدام به ارزش یک‌میلیون و 500 هزار ریال در مجموه به ارزش 165 میلیون تومان، بکارگیری 3 هزار و 298 نفر بسیجی و گروهای جهادی برای خدمات‌رسانی، اعزام 14 تیم پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم استان و اعزام 6 تیم دامپزشکی به مناطق محروم استان خبر داد.

وی ادامه داد: پخش دارو به همراه تیم‌های پزشکی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان، اجرای 150 پروژه عمرانی کوچک و متوسط در عرصه‌های ساخت و تعمیر منازل، مساجد، سرویس‌های بهداشتی حمام، ساخت خانه عالم، برگزاری مسابقات ورزشی توسط گروه‌های جهادی، راه‌اندازی اورژانس اجتماعی و اداره خدمات اجتماعی در مناطق هدف، تامین و تحویل مصالح ساختمانی برای 25 پروژه عمرانی کوچک در مناطق محروم استان.

معروفی اظهار کرد: سپاه و بسیج همواره خود را خادم و نوکر ملت شریف و نجیب ایران اسلامی دانسته و به این خدمت و نوکری افتخار می‌کند.

* برگزاری رزمایش مدافعان حریم ولایت در سراسر استان گلستان

 از امروز به مدت دو روز، رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر تحت عنوان رزمایش مدافعان حریم ولایت در سراسر استان گلستان برگزار خواهد شد.

سردار حسین معروفی گفت:  یکی از موضوعاتی که فرمانده معظم کل قوا در حکم سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به آن تاکید ویژه کردند، توجه ویژه به سازمان رزم بسیج است.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش اظهار کرد: انشااالله بتوانیم با برگزاری این رزمایش‌‌ها، سازمان رزم بسیج را هر چه بیشتر تقویت کرده و در مواقع ضرورت مانند حوادث غیرمترقبه به کمک مردم مومن و نجیب استان بشتابیم.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان ولایت رزمایش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان

اولین جلسه کارگروه ساماندهی و قرارگاه طرد اتباع و مهاجرین خارجی استان در سال جاری به ریاست مهاجر معاون محترم سیاسی امنیتی و ‌اجتماعی استان، با حضورفرمانداران شرق استان ( گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه ) درمحل فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس برگزار گردید.

دراین جلسه آخرین وضعیت اتباع خارجی مجاز و غیرمجازدر استان همچنین تداوم روند دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی وبازرسی های گشت مشترک تیم های بازرسی اشتغال غیرمجاز با همکاری اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی و سایر دستگاه های ذیربط مورد تاکید قرار گرفت.

مهاجر ضمن اشاره به ماجرای تروریستی حمله به کنسولگری و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران گفت در این برهه حساس با مدیریت صحیح حضور و اقامت اتباع خارجی و استفاده حداکثری از فرصت های مثبت حضور آنان باید از سوء استفاده دشمنان نظام جلوگیری نمائیم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • سیلی مدافعان امنیت به اسرائیل خرسندی ملت را به دنبال داشت