Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل حفاظت از محیط زیست لرستان در خصوص بارندگی برف و نزدیک شدن احتمالی گونه های حیات وحش به مناطق مسکونی خواستار همکاری مردم شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ اداره کل حفاظت از محیط زیست  لرستان در خصوص بارندگی برف و نزدیک شدن احتمالی گونه ها حیات وحش به مناطق مسکونی اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و برودت هوا در اکثر نقاط استان، امکان دارد که گونه های جانوری وحشی به مناطق مسکونی دراطراف روستاها و حتی بافت های شهری نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از تمامی هم استانیهای عزیز و علاقمند به محیط زیست، خواهشمند است در صورت مشاهده این موضوع، ضمن اطلاع به ماموران محیط زیست با شماره تماس ۱۵۴۰ یا مراجعه به نزدیکترین اداره یا پاسگاه محیط زیست، نهایت همکاری را برای جلوگیری از وارد آمدن هر گونه آسیب به این گونه های جانوری ارزشمند به عمل آورند.

 با توجه به بارش زیاد برف در ارتفاعات و زیستگاه‌های جانوری از خیرین، دوست‌داران محیط زیست و ساکنین روستاهای اطراف مناطق در خواست داریم اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان را در تامین علوفه مورد نیاز حیات وحش علفخوار و توزیع آن در زیستگاه های حیات وحش یاری نمایند و جهت هماهنگی با سامانه شبانه روزی۱۵۴۰ تماس بگیرند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش برف حفاظت از محیط زیست حفاظت محیط زیست محیط زیست گونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد گونه گوزن زرد ایرانی در سایت ارسنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره محیط زیست ارسنجان گفت: سایت پرورش گوزن شهرستان ارسنجان سال ۱۳۹۰ با ۷ راس گوزن در مساحتی به اندازه ۳۰۰ هکتار شروع به کار کرد.

ابراهیمی افزود: آمار این گونه ارزشمند تاکنون به ۱۱۸ راس رسیده که مرهون تلاش‌های محیط بانان است.

او ادامه داد: سرکشی به موقع، علوفه و بازدید از آبشخور‌ها و پایش سایت از عواملی است که در رشد گوزن زرد ایرانی موثر بوده است.

رییس اداره محیط زیست ارسنجان گفت: تاکنون ۲۶ راس به سایت‌های استان خوزستان و داخل استان فارس منتقل شده است.

ابراهیمی افزود: احیای نسل این گونه باارزش و رها سازی به زیست گاه‌های اصلی خود از اهداف پرورش گوزن زرد ایرانی در شهرستان ارسنجان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • افزایش تعداد گونه گوزن زرد ایرانی در سایت ارسنجان
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟
  • پلنگ و میمون و مار پیتون در خیابان‌های مازندران/ و حالا پرسه توله شیر در خانه باغ مرد ساروی
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه باغ چه بود؟
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • جذابیت تالاب میقان پس از بارندگی‌های بهاری
  • پرنده نادر غواص گلوسیاه به طبیعت برگشت