Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:12:45 GMT

تاریخ سازی ساری با یووه

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۰۰۸۲

تاریخ سازی ساری با یووه

سرمربی یوونتوس با پیروزی که تیمش برابر رم به دست آورد توانست به یک رکورد برسد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای نیوز، یوونتوس در یک چهارم نهایی جام حذفی توانست با نتیجه سه بر یک برابر رم به پیروزی دست پیدا کند و به نیمه نهایی برسد.

ساری با پیروز کردن یوونتوس در این بازی یک رکورد را تکرار کرد.

او دومین مربی در تاریخ باشگاه یوونتوس به شمار می آید که توانسته در 15 بازی این تیم در رقابت های مختلف 14 بار به پیروزی برسد و تنها یک تساوی به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این در سال 1960 کارلو بارولا سرمربی یوونتوس توانسته بوده که 15 بازی 14 بار تیمش را پیروز کند با این تفاوت که در بازی بعدی تیم او شکست خورده بود اما یوونتوس ساری به تساوی رسید.

طبق اعلام شبکه آماری اوبتا از فصل (1929-1930) تا الان ساری تنها مربی در تاریخ یوونتوس است که در 15 بازی پیاپی 14 پیروزی و یک تساوی را کسب کرده است و این بهترین آمار در تاریخ این باشگاه ایتالیایی است.

یوونتوس در نیمه نهایی جام حذفی باید به مصاف میلان برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا مائوریسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاهی که در سال 1970 تأسیس شد و به ویژه در دهه گذشته با مالکیت قطری‌ها، موفقیت‌های زیاد داخلی کسب کرده، حالا رویای سه گانه را دارد. امباپه می‌خواهد با کسب اولین لیگ قهرمانان تاریخ پی اس جی و مهم‌تر از همه، فتح سه گانه با پاریس وداع کند.

اگرچه در فرانسه همچنان از خداحافظی با بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن امتناع می‌کنند و به دنبال امیدی اندک هستند تا در صورت قهرمانی اروپا، او تصمیم خود را تغییر دهد، اما تصمیم ستاره پاریسی مدت‌هاست که گرفته شده است. برای او بازگشتی وجود ندارد و حتی سه‌گانه نیز نمی‌تواند نظرش را تغییر دهد، علی‌رغم این واقعیت که مربی او، لوئیس انریکه، هنوز امیدش را از دست نداده است.

امباپه با فرصتی روبه‌رو است تا به‌عنوان یک قهرمان، به‌عنوان یک ناجی، به‌عنوان یک ابرستاره، پاری سن ژرمن را ترک کند. تیمی که چهارشنبه گذشته جواز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، جایی که بروسیا دورتموند را پیش رو خواهد داشت. پاریس اگر ببرد، ممکن است در فینال با رئال روبه‌رو شود. برنده بازی بایرن-رئال اگر تیم مادریدی باشد، جذاب‌ترین رویارویی‌ تاریخ پی اس جی رقم خواهد خورد؛ تقابل امباپه با تیم فصل بعدش.

هشت گل در ده بازی، نمایش تعیین کننده در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امیدها به کیلیان برای رسیدن به فینال را بالا برده است.

امباپه چندی پیش سوپرجام فرانسه را با پی اس جی برد و در لیگ فرانسه نیز قهرمان خواهند شد. فینال جام حذفی را در 25 می مقابل لیون خواهند داشت و سه بازی نیز تا فتح لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند. سه گانه و آدیوس پاریس.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • مگوایر: همه چیز دست به دست هم داده بود تا کاونتری به فینال برسد
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد