Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال‌الدین نظرنژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: جشنواره خوارزمی در تمام استان‌ها به ترتیب در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله آموزشگاهی آن از اول بهمن در گنبدکاووس آغاز شد.

وی افزود: جشنواره خوارزمی شامل ۶ محور پژوهشی، بازارچه کسب و کار دانش‌آموزی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، دست‌سازه‌ها و زبان انگلیسی است که دانش‌آموزان علاقه‌مند دوره متوسطه اول می‌توانند در هر یک از این بخش‌ها شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس ادامه داد: امسال ۱۰۰ درصد جمعیت دانش‌آموزی دوره متوسطه اول این شهرستان معادل ۱۷ هزار و ۱۰۱ نفر حداقل در یکی از رشته‌های جشنواره خوارزمی شرکت کردند که نتایج مرحله آموزشگاهی آن نیمه دوم بهمن اعلام می‌شود تا نفرات برتر نیمه دوم اسفندماه به مرحله شهرستانی راه یابند و مرحله استانی و کشوری این جشنواره نیز تابستان سال آینده برگزار خواهد شد.

نظرنژاد این رخداد علمی - مهارتی را فرصتی مناسب برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و به فعلیت رساندن ایده‌های خلاقانه آنان و نیز مهارت و حرفه‌آموزی در کنار درس دانست و گفت: رویکرد ششمین جشنواره خوارزمی کارآفرینی است و بر همین اساس امسال بیشتر علاقه‌مندی دانش‌آموزان گنبدکاووس به بازارچه کسب و کار بوده است.

وی افزود: سال گذشته دو دانش‌آموز گنبدکاووس در محور زبان انگلیسی و پژوهش به ترتیب رتبه اول و دوم کشوری را از آن خود کردند که امیدوارم کسب این افتخارات بیشتر از قبل ادامه داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس همچنین از ثبت اختراع معین خرمالی دانش آموزش پایه دهم رشته مکانیک هنرستان شهید باهنر این شهرستان خبر داد و گفت: این دانش آموز موفق به ساخت دستگاه چندمنظوره کشاورزی با توانایی انجام چندیدن کار در این حوزه شامل سم‌پاشی، بذرپاشی، کودپاشی، هرس درختان، چمن زنی، شخم‌زنی، آب پاش و جمع‌آوری زیتون شد که برای تکمیل اختراع، وی را به پارک علم و فناوری شرق استان معرفی کردیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 دانش آموز دانش آموزان زبان و ادبیات فارسی مدیر آموزش و پرورش مکانیک قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، محمد بابایی؛ مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه مرحله استانی نخستین جشنواره قرآنی «حیات» به انجام رسیده است، گفت: از این مرحله ۵۷۰ منتخب به مرحله کشوری این دوره راه پیدا کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: مرحله کشوری نخستین جشنواره قرآنی «حیات» در سه بخش آوایی، شفاهی و کتبی و در ۱۴ رشته هم برای آقایان و هم برای بانوان، ۲۲ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود و تا ۲۵ اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. 
 
بابایی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های ما در خلال برگزاری این جشنواره، رونمایی از طرح راویان قرآن در قالب جشنواره «حیات» است که به این منظور یک مجموعه نمایشگاهی نیز برپا می‌کنیم و نشان راوی قرآن را نیز به روایتگران برتر اعطا خواهیم کرد.
 
مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه منتخبان شرکت‌کننده در مرحله کشوری این جشنواره از ۳۲ استان کشور به این مرحله راه یافته‌اند، گفت: راهیابی به این مرحله از دو طریق بوده است؛ در بخش‌های غیر هنری رقابت استانی ملاک انتخاب برای این بخش بوده و در بخش هنری، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، آثار هنری خود را در قالب پوستر، کلیپ، فیلم کوتاه، خوشنویسی، عکاسی و پادکست مستقیم به دبیرخانه جشنواره فرستاده که ارزیابی برای انتخاب برگزیدگان در مرحله کشوری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • کلاهبرداری به روش پانزی این بار در گنبدکاووس 100 قربانی گرفت
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور