Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@14:44:06 GMT

۱۶۷ مکان درمانی درمازندران موقوفه است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۰۲۶۶

۱۶۷ مکان درمانی درمازندران موقوفه است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 167 مکان درمانی استان موقوفه است و این یعنی وقف دربخش‌های مختلف جامعه به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی صبح امروز در دوره آموزشی مبلغان بومی استان مازندران که در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) بابل برگزار شد، اظهار کرد: مازندران حدود ۸هزار مکان مذهبی دارد که در این زمینه یکی از استان‌های شاخص کشور به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم اعتقاد قوی به امامزادگان و بقاع متبرکه استان دارند، حدود 200 پروژه عمرانی بقاع متبرکه و موقوفات در مازندران در حال اجراست که دارای طرح جامع هستند.

این مسؤول با بیان اینکه روحانیون بومی مستقر در بقاع متبرکه باید نیازهای روز جامعه و منطقه را بررسی کنند و به آن بپردازند، تصریح کرد: مسائل شرعی باید بین نمازهای یومیه در بقاع متبرکه به نمازگزاران بیان شود.

حیدری با بیان اینکه روحانیون نقش مهمی در بیان معارف دینی به مردم دارند، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های اوقاف با حضور روحانیون جهش بزرگی داشته است که شاهد اجرای نیات واقفین خیراندیش هستیم.

وی عنوان کرد: 167 مکان درمانی مازندران موقوفه است و این یعنی وقف در بخش‌های مختلف جامعه به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

حیدری جناسمی در پایان گفت: اوقاف در خدمات‌دهی به نیازمندان در کنار کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار دارد و بر اساس نیت واقف اقدام به کمک به نیازمندان می‌کند.

انتهای پیام/86048/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران وقف جامعه خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه آمادگی کامل برای میزبانی از رئیس جمهور در دو شهر شاهرود و سمنان وجود دارد، ابراز داشت: تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی در مسجد امام سمنان و ورزشگاه تختی شاهرود منظور شده است.

وی ضمن بیان اینکه تمامی مسیرهای منتهی به محل سخنرانی عمومی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از ساعت ۲۴ امشب مسدود می‌شود، افزود: از شهروندان شاهرود و سمنان درخواست داریم تا برای برقراری نظم و امنیت با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از شهروندان سمنانی و شاهرودی تقاضامند هستیم از پارک خودرو در مسیرها به طور جد خودداری کنند، ابراز داشت: برای برقراری امنیت خودروهای پارک شده به پارکینگ انتقال خواهند یافت.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه خیابان‌های اطراف محل قرار مردمی نیز تحت پوشش و کنترل قرار دارند، تصریح کرد: در راستای تأمین امنیت با هر گونه موارد مشکوک برخورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه پرواز هلی شات، ریز پرنده و هر گونه ابزار مشابه ممنوع است، افزود: عکاسان خبری و مستند سازان امکان استفاده از آن را در مراسم ندارند و در صورت مشاهده ضبط و با آن برخورد خواهد شد.

کد خبر 6081427

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند