Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، ابتدا بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی لغو شد، سپس نوبت به لغو بازی استقلال و فولاد در لیگ رسید و دیروز هم که قرار بود بازی با الکویت در تهران برگزار شود و نشد. عجیب‌تر از همه این‌ها اینکه بازیکنان استقلال نه تاریخ بازی بعدی خود را می‌دانند و نه اینکه ابتدا قرار است در کدام تورنمنت به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق برنامه قبلی قرار بود استقلال ابتدا با فولاد و سپس با نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در لیگ بازی کند، اما تا این لحظه هیچ چیز مشخص نیست و بازی در پلی‌آف آسیا با الکویت هم که روی هواست. پرسپولیس حداقل می‌داند تا ۲۲ بهمن در آسیا بازی ندارد و اولین بازی‌اش در لیگ برتر هم ۶ بهمن (یک‌شنبه آینده) در تهران با تراکتور است، اما استقلال همین را هم نمی‌داند و به معنای واقعی کلمه بلاتکلیف‌ترین تیم ایران و حتی دنیاست. از آخرین بازی رسمی استقلال با ماشین‌سازی هم بیش از یک ماه می‌گذرد و ادامه این روند مسلماً به ضرر آبی‌ها تمام می‌شود. بازیکنان استقلال حتی مطمئن نیستند که تیم‌شان در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند یا نه؟ شاید یکی از دلایل دلخوری فرهاد مجیدی هم همین مسئله باشد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران استقلال تهران استقلال سپاهان فولاد فوتبال فوتبال ایران آسیا فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از اعضای شورای تأمین و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه‌سرا به مناسبت سالروز تأسیس سپاه اظهار کرد: اوایل انقلاب، شاهد اتفاقات و درگیری‌های داخلی بسیار از سوی منافقین بودیم که به امنیت کشور صدمه زده بود؛ منافقانی که دست‌پرورده آمریکا و حتی از داعش بدتر بودند و جنایات بسیاری را علیه این مردم مرتکب شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه هم‌آوایی میان مسؤولان و پیشرفت‌های امروز کشور با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: در بحران جنگ تحمیلی با دست خالی مقابل دشمن ایستادیم اما خداوند ما را به جایگاهی رساند تا امروز در برابر قدرت‌های نظامی دنیا بایستیم و نه‌تنها در عرصه نظامی بلکه در تمام زوایای مربوط به امور کشور رشد کرده‌ایم و امکانات و خدمات حتی به روستاهایمان رفته است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بعضی افراد با هر بهانه‌ای فقط درصدد حمله غیرمنصفانه به ارکان نظام هستند و در زمین دشمن بازی می‌کنند، تصریح کرد: کار دشمن هم هجمه وارد کردن و بزرگ‌نمایی لکه‌های سیاه است.

امام جمعه رشت با اشاره به نیروهای توانمند و سالمی که در سراسر کشور در حال نقش‌آفرینی هستند، گفت: باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم؛ امروز بیش از ۹۰ هزار دانشجو داریم که در حال تحصیل هستند و دانشجوهای علوم پزشکی و نظامی قوی هم داریم که مایه افتخار هستند.

وی به حضور حماسه ساز مردم در راهپیمایی روز قدس و صفوف نماز عید فطر در شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: این مردم بصیر با درک شرایط می‌دانند کجا باید در راه رضای خدا قیام کنند؛ رهبر معظم انقلاب هم با تاکید بر مسئله جهاد تبیین خواستار گفتن موفقیت‌ها و یادآوری ایام‌الله برای مردم شده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خطاب به مسؤولان گفت: مطالبات مردم، زیاد و به حق است اما با توجه به امکانات قطعاً نمی‌توان پاسخگوی همه مطالبات مردم بود اما باید تمام تلاش خود را به‌کار بگیرید و در هر حال با چهره گشاده و نیکو با مردم روبه‌رو شوید.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه همه مشکلات با هماهنگی و هم‌آوایی میان مسؤولان در شهرستان‌ها قابل برطرف شدن هستند، عنوان کرد: حضور میدانی مسؤولان بین مردم سبب خوشحالی و رضایت مردم خواهد شد و باید جدی گرفته شود.

امام جمعه رشت با اشاره به روایتی درباره برطرف کردن غم‌های دیگران افزود: در روایات آمده است هرکسی غمی را از چهره‌ای بزداید، خداوند غم‌های دنیا و آخرت او را برطرف خواهد کرد.

وی در پایان با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند و به قدرتمندی سپاهی که از دل مردم و با مردم است، باور دارند.

کد خبر 6084429

دیگر خبرها

  • چرا آداپتور هایمان زود به زود خراب میشوند ؟
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی بلاتکلیف ماند
  • برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم
  • درخشان:پرسپولیس دوباره می تواند فاتح سه گانه شود/ وزیر ورزش گفت استقلال از 45 متری گل بخورد؟
  • ژاوی: رئال مادرید دو بار بهترین تیم دنیا را حذف کرده و این شانسی نیست