Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@05:35:26 GMT

موافقت رسمی آبی‌هابرای بازی درکشور ثالث

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۰۳۹۴

باشگاه استقلال بعد از جلسه با مسئولان AFC در نهایت برای حضور در بازی پلی آف مقابل الکویت در دبی موافقت کرد. ناطقان: به نقل از سایت باشگاه استقلال، در جلسه امروز مسئولان باشگاه استقلال با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار شد تا بازی این تیم با الکویت در دبی برگزار شود.

بدین ترتیب بازی استقلال با الکویت کویت در تاریخ شنبه (5 بهمن) در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برگزا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنده این دیدار به مصاف الریان قطر می رود تا تیم صعود کننده به مرحله گروهی مشخص شود.
منبع: فارس برچسب ها: استقلال ، لیگ ، ناطقان ، دبی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استقلال لیگ ناطقان دبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه؛ خبری از سعید معروف نشد

تیم والیبال شهداب یزد که به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال رسید، به صورت رسمی سرمربی خود را معرفی کرد و بر این اساس رحمان محمدی‌راد هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده خواهد داشت.

رسانه رسمی این باشگاه نوشته است: "پس از جلسات متعدد هیات رئیسه و بررسی‌های انجام شده، رحمان محمدی‌راد یکی از منظم‌ترین و فنی‌ترین مربیان ایران و آسیا که در سال ۱۳۹۷ همراه با تیم شهرداری ورامین به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ دست یافت به صورت رسمی و با عقد قرارداد یک ساله به عنوان سرمربی رسمی شهداب یزد انتخاب شد.

اعضای کادر فنی و دستیاران محمدی راد پس از مذاکرات انجام شده طی چند روز آینده از طریق رسانه رسمی باشگاه معرفی خواهند شد. "

در حالی محمدی‌راد به عنوان سرمربی شهداب انتخاب شد که پیش از این امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب اعلام کرده بود مهدی مهدوی و سعید معروف از گزینه‌های هدایت شهداب هستند.

دیگر خبرها

  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • محرومیت یک جلسه‌ای حسین حسینی؛ مرادمند جریمه نقدی شد
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • باشگاه استقلال تغییر نام داد
  • نام باشگاه استقلال تغییر کرد
  • حذف پسوند از نام رسمی باشگاه استقلال
  • ارزان ترین بیمه شخص ثالث اتوبوس و مینی بوس در سال 1403 چند؟
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران