Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@08:25:38 GMT

دیدار امانوئل ماکرون و محمود عباس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۰۳۹۷

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگران فلسطین شامگاه گذشته -‌چهارشنبه- با «امانوئل ماکرون»،‌ رئیس‌جمهوری فرانسه در رام‌الله دیدار و گفت‌وگو کرد. دو طرف درباره آخرین تحولات در فرآیند صلح و مسائل منطقه‌ای با یکدیگر گفت‌وگو کردند. 

طی این دیدار، عباس بر اهمیت نفش فرانسه در «نجات فرآیند سیاسی که در پی ناسازگاری رژیم صهیونیستی به بن‌بست کشیده شده است» تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: «ما مصمم به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمانی در اراضی فلسطینی، از جمله بیت‌المقدس اشغالی هستیم.»

ماکرون نیز بر حمایت کشورش از فرآیند صلح در منطقه براساس راه‌حل دو کشوری تاکید کرد. وی افزود که این کشور همچنان به حمایت از مردم فلسطین برای بازسازی مؤسسات و اقتصادشان ادامه می‌دهد. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمود عباس امانوئل ماکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان

به گزارش قدس آنلاین آیت الله رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی امروز دوشنبه با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام آباد دیدار و گفت وگو کرد.

پیشتر هم دیدارهایی میان رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان، رئیس مجلس ملی و همچنین اعضای هیأت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

همچنین در این سفر ۸ سند همکاری هم بین وزرای دولت های ایران و پاکستان در موضوعات تجاری، اقتصادی، امنیتی، حمل و نقل، قضایی، فرهنگی و ... به امضا رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه