Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: امیدوارم امروز در دیدار با کره‌جنوبی دل مردم را شاد کنیم و جایگاه واقعی هندبال ایران در آسیا را نشان دهیم. ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

میلاد مسائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: با انگیزه بالایی وارد این تورنمنت شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگیزه ما جهانی شدن و تزریق خون تازه در رگ‌های هندبال ایران است و خوشبختانه شرایط خوب پیش رفت.

وی در ادامه افزود: در دور اول یک باخت برابر بحرین داشتیم و به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شدیم. با پیروزی مقتدرانه برابر کویت شانس رفتن به جام جهانی را بیشتر کردیم.

ملی‌پوش هندبال کشورمان در خصوص دیدار برابر قطر گفت: همه هندبال دوستان می‌دانند که تیم قطر از بازیکنان دو تابعیتی استفاده می‌کند و 7-8 سالی است که قهرمان بلامنازع مسابقات قهرمانی آسیا بوده است. ما حدود 40 دقیقه مقابل این تیم دوام‌ آوردیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و هر چه در توان داشتیم به نمایش گذاشتیم.

وی تاکید کرد: از نظر روانی آمادگی این را داریم که مقابل کره‌جنوبی بهترین نمایش را داشته باشیم. کره جنوبی از تیم‌های خوب آسیا است و در انتخابی المپیک به جمع 4 تیم برتر رسید. ما این تیم را آنالیز کردیم و تمرین خوبی را داشتیم و همه موارد لازم از سوی کادر فنی به بازیکنان‌گوشزد شده است.

مسائلی در پایان گفت: امیدوارم امروز دل مردم را شاد کنیم و جایگاه واقعی هندبال ایران در آسیا را نشان دهیم. امیدوارم با حمایت بیشتر مسئولین، هندبال به جایگاه خود در ایران و  آسیا برسد.

هندبال قهرمانی آسیا| ماجراجویی جهانی ایران با شکست کره آغاز می‌شود/ لحظه‌شماری برای بازگشت به میدان جهانی بعد از 5 سال



انتهای پیام/

R7890/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هندبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: نقل است که روزی بنده خدایی برای تزریق پنسیلین رفته بود به درمانگاهی. پرستار تزریق کننده از او پرسید: «تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟» و او جواب داد: «بله» و پس از این پاسخ تزریق انجام شد و به فاصله کوتاهی بیمار تشنج کرد!   سریعا اقدامات پزشکی برای بهبود انجام شد و وقتی بیمار سر حال شد، پرستار پرسید: «مگر نگفتی پنیسیلین زدم؟» بیمار گفت: «بله، اونبار هم که زدم همین حالت رخ داد!»   حجاب حکم خداست، اما احتمالا از توحید جایگاه بالاتری ندارد، خدا به موسی برای دعوت به توحید دستور به سخن نیکو داد. گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز در تخلفات مالی کارگزاران، گزارش های متعددی از تساهل علی علیه السلام در برخورد با مسلمین در تاریخ وجود دارد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست! حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

دیگر خبرها

  • انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
  • دفاع اخیر ایران در برابر اسرائیل نمایش ابرقدرت گونه‌بودن کشورمان در جهان بود
  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها به سبک قدیم!
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • لغو عضویت ایران در سه سازمان جهانی؛ گاف تازه دولت؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین