Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم نیمه ماراتن بانوان خراسان جنوبی در استان بوشهر توانست رتبه سوم کشوری را از آن خود کند

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  تیم نیمه ماراتن بانوان خراسان جنوبی در استان بوشهر توانست رتبه سوم کشوری را از آن خود کند در این دوره از مسابقات ورزشکاران استان با ترکیب خانمها هاجر رازی  ورزشکار بخش قهستان شهرستان درمیان  و سمانه اسحاقی و مربی پرتلاش تیم سرکار خانم شخمگر در ترکیب تیم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان بوشهر خراسان جنوبی برنا ماراتن نیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۳۱ میلیاردی سینما در هفته پایانی فروردین ۱۴۰۳

سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب در ۱۷ هزار سانس بود که توانست ۳۱ میلیارد و ۵۶۴ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۲۴۱ هزار بلیط به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۱۹۳ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۹۸ هزار مخاطب شد و توانست پنج میلیارد و ۵۵۹ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه سوم فروش گیشه قرار گیرد.

انیمیشن سینمایی «ایلیا در جستجوی قهرمان» به کارگردانی سید علی موسوی نژاد در هفته گذشته توانست با فروش ۱۹ هزار بلیط به ارزش ۷۱۹ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش ۱۵ هزار بلیط به ارزش ۶۹۱ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • فروش ۳۱ میلیاردی سینما در هفته پایانی فروردین ۱۴۰۳
  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • پایان شرم‌آور در نیمه ماراتن پکن: مدال‌ها پس گرفته شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • لشکر تک نفره اسماعیل‌نژاد و یک درخشش دیگر
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی