Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ۴ هزار و ۷۰۰ حدیث در باب انتظار وجود دارد که تمام این‌ها از نظر اسناد بررسی شده است؛ اهمیتی که بحث مهدویت دارد، بحث توحید ندارد، دشمنی‌ها در این حوزه نیز بیشتر از توحید است. تاریخ انتشار: 11:58 - 03 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۶۲۵ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از حوزه، آیت الله محمد امامی کاشانی پیش از ظهر امروز در همایش بین المللی «نظریه انتظار در اندیشه آیت الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته» که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قم برگزار شد، عنوان کرد: هیچ مسئله دینی به اندازه مسئله انتظار مخالف نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچنان مسئله انتظار مهم است که علیه آن در ادیان مختلف حرکت‌های شبه علمی صورت گرفته و این امر را در مسیحیت و انجیل می‌توان دید.   وی تاکید کرد: مسیحیت با اینکه در انجیل از دگرگونی عالم و آمدن انسانی آسمانی خبر می‌دهد، اما از آن به نزول عیسی بن مریم (ع) در قیامت تفسیر کرده اند.   امام جمعه موقت تهران مطرح کرد: اساتید اهل فن دانشگاه‌های غربی با عقاید و تفاسیر کلیسا مخالف هستند، آن‌ها عمدتا قائل بودند که فردی آسمانی در این عالم به عدل و داد خواهد پرداخت.   آیت الله امامی کاشانی خاطرنشان کرد: ۴ هزار و ۷۰۰ حدیث در باب انتظار وجود دارد که تمام این‌ها از نظر اسناد بررسی شده است؛ اهمیتی که بحث مهدویت دارد، بحث توحید ندارد، دشمنی‌ها در این حوزه نیز بیشتر از توحید است.   وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ روایت در باب این است که زمین نمی‌تواند از وجود امام خالی باشد، اما ما بقی روایات موجود در باب مهدویت به معرفی امام زمان (عج) پرداخته و راه را برای ما روشن می‌کند.   عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید توسل به امام زمان (عج) زیاد باشد، بیان کرد: این توسل و ذکر از طلاب بیشتر خواسته شده و اراده‌های پروردگار با همین ادعیه حاصل می‌شود، پیروزی انقلاب اسلامی و فرار کردن شاه از کشور از آثار همین دعا کردن‌ها بود.   آیت الله امامی کاشانی انتظار را تربیت کننده انسان دانست و تاکید کرد: منتظران فرج امام زمان (عج) برگزیدگان امت هستند و شهید حاج قاسم سلیمانی از نمونه همین برگزیدگان بود و خداوند متعال شهادت او را جهانی کرد.   بیشتر بخوانید: آیت‌الله امامی کاشانی: رهبر معظم انقلاب اسلامی با قوت راه امام خمینی (ره) را ادامه می‌دهند امام جمعه موقت تهران افزود: دعا برای پیروزی مجاهدان اسلام، دعا برای طول عمر برای رهبر معظم انقلاب و توسل‌های مختلف می‌تواند پیروزی‌ها را برای ما رقم بزند و انتظار می‌رود طلاب بیشتر به ادعیه بپردازند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله محمد امامی کاشانی حوزه علمیه مجلس خبرگان رهبری مرجع تقلید آیت الله محمد امامی کاشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا(ع) کتاب شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!