Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@21:18:57 GMT

حادثه تصادف 2 اتوبوس زائران پاکستانی در حمیل

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۰۷۶۳

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد حیدری در این باره اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت 23 شب گذشته چهارشنبه 2 بهمن در کیلومتر 7 محور ایلام به حمیل رخ داد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: 2 دستگاه اتوبوس متعلق به زائران کشور پاکستان که در مسیر برگشت از کربلای معلی بودند در حوالی شهر حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب دچار حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: اتوبوس نخست به علت لغزنده بودن جاده، از مسیر اصلی خود منحرف و در حاشیه راه در گل و لای متوقف می شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال وقوع این سانحه، راننده اتوبوس دوم با مشاهده حادثه رخ داده قصد توقف خودروی خود به منظور کمک را دارد که به علت لغزنده بودن سطح جاده از پشت سر به اتوبوس همراه خود برخورد می کند.

وی گفت: به علت این برخورد، یکی از سرنشینان اتوبوس دوم از ناحیه سر به شکل سطحی مصدوم و به صورت سرپایی تحت درمان و مداوا قرار می گیرد.

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: به دنبال این اتفاق، همه 80 سرنشین 2 اتوبوس به سرعت و با همکاری پلیس راه و شهرداری حمیل در زائرسرای این شهر اسکان داده شده و خدمات لازم به آنها ارائه می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه صبح امروز پنجشنبه 3 بهمن اتوبوس اول که صدمه خاصی ندیده بود همراه با مسافرانش به سفر خود ادامه داد، افزود: برای مسافران اتوبوس دوم نیز که خودروی آنها به علت شکستن شیشه جلو و نیاز به تعمیر قادر به ادامه مسیر نبود یک دستگاه اتوبوس کرایه و آنها نیز عازم مقصد خود شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتوبوس پلیس راه استان تصادف درمان سانحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به شناسایی ۲۶ نقطه پر حادثه در محورهای مواصلاتی استان، گفت: از ۱۰ نقطه پر حادثه ۷ نقطه آن تاکنون رفع مشکل شده و تعداد ۱۶ نقطه پرحادثه دارای شناسنامه و مصوبه هستند. - اخبار استانها -

عبدالکریم اخترشناس در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به مأموریت سازمان راهداری درخصوص احداث و نگهداری ساختمان‌های پلیس راه اظهار داشت: بازسازی اساسی همه ساختمان‌های پلیس راه در استان در دولت سیزدهم آغاز شده یا در دستور کار قرار دارد.

وی از احداث و بهسازی پاسگاه پلیس راه استان با اعتبار بیش از 40 میلیارد تومان میلیارد ریال خبر داد و خاطرنشان کرد: پاسگاه پلیس راه سیراف- عسلویه با اعتبار 18 میلیارد تومان تا مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که نقش به‌سزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای در قطب انرژی کشور خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از اتمام بازسازی اساسی پاسگاه پلیس راه گناوه با اعتبار 6.4 میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: همچنین بازسازی اساسی ساختمان قرارگاه پلیس راه استان بوشهر و پلیس راه کنگان با اعتبار 16.3 میلیارد تومان تا خردادماه امسال تکمیل خواهد شد.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان بوشهر با بیان اینکه احداث ساختمان فرماندهی قرارگاه پلیس راه استان، پاسگاه جدید پلیس راه شهرستان دشتی و توسعه پلیس راه دالکی جزء برنامه‌های امسال است گفت: درصورت تأمین اعتبار، این طرح‌ها از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اجرایی خواهد شد.

اخترشناس فعالیت 5 پاسگاه پلیس راه در استان بوشهر در امر نظارت ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به رفع نقاط پر حادثه در جاده‌های استان افزود: در بخش ایمنی جاده‌ای اقدامات مهمی انجام شده که رفع نقاط پر حادثه از آن جمله است.

وی حذف 10 نقطه پر تصادف در جاده‌ای استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: از این میزان تاکنون 7 نقطه رفع حادثه شده و تعداد 16 نقطه پر حادثه دارای شناسنامه و مصوبه در استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نصب 18 کیلومتر حفاظ بتنی نیوجرسی به جای گاردریل با هدف کاهش تصادفات رخ به رخ خودروها در محورهای پرتردد را از دیگر طرح‌ها دانست.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان بوشهر با اشاره به اجرا 15 کیلومتر روشنایی طولی در جاده‌های استان گفت: خط کشی 5 هزار کیلومتر و نصب 20 هزار علایم جاده‌ای در سال گذشته اجرا شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • گرفتار شدن اتوبوس در سیلاب نیکشهر (فیلم)
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت