Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:06:56 GMT

هیچ یک از معابر شمال تهران مسدود نیست

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۰۸۰۰

هیچ یک از معابر شمال تهران مسدود نیست

شهردار منطقه یک با بیان اینکه همه معابر شمال تهران علی‌رغم بارش برف باز است، گفت: حدود 2 هزار نقطه در شمال تهران مخزن شن و نمک تعبیه شده است و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تمهیدات شهرداری با توجه به بارش برف در شمال تهران، گفت: از ساعت 22 شب گذشته بارش برف در منطقه یک آغاز شده که ابتدا این بارش‌ها خفیف بود ولی در فاصله زمانی 7 تا 8 صبح امروز شدت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آماده‌باش نیروها و در نظر گرفتن ماشین‌آلات برای برف‌روبی و بازگشایی معابر گفت: خوشبختانه هیچ یک از معابر اصلی و فرعی مسدود نیست و همه مسیرها باز است.

موسوی خاطرنشان کرد: هزار نیروی انسانی اعم از برف‌روب، خدمات شهری و فضای سبز در حال همکاری جهت انجام اقدامات لازم در زمان بارش برف هستند و برف‌ تکانی درختان نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه یک گفت: برخی از کوچه‌های نقاط شمال تهران در شیب تند قرار دارد و به دلیل عدم ورود ماشین‌آلات نیروها مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی بیان داشت: مخازن شن و نمک نیز شارژ شده و در صورت نیاز شهروندان در اختیار آنها نیز قرار می‌گیرد به صورتی که 400 مخزن شن و نمک داریم و 1500 نقطه در شمال تهران نیز دپوی شن و نمک صورت گرفته و به نوعی می‌توان گفت 2 هزار محل نگهداری شن و نمک وجود دارد.

موسوی بیان داشت: خوشبختانه حادثه خاصی به دلیل بارش برف نداشتیم و با همکاری مردم و پلیس راهور اقدامات با برنامه‌ریزی خوب پیش رفته است همچنین شورایاران و ساکنین محل همکاری مناسبی داشته و مردم رضایتمندی خود را در بسیاری از نواحی اعلام کردند.

وی اعلام کرد: مراکز درمانی، بانک‌ها، مساجد و مناطق پررفت و آمد معابر آنها در حال پاکسازی توسط نیروهای شهرداری است.

شهردار منطقه یک گفت: شهروندان هنگام بارش برف تجهیزات لازم را در حوزه‌های خود داشته باشند و با سرعت و در فاصله مجاز از سایر وسایل نقلیه حرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تهران بارش برف شهرداری نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و شهر در اراضی ناحیه سه و مقابله با سودجویان و برهم زنندگان انضباط شهری بیان کرد: در همین راستا طی دو عملیات نسبت به استقرار ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل بناهای تجاری غیر مجاز در محله نعمت آباد خیابان‌های سهیل شمالی، شهید غفوری، شهید عبداللهی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز انجام می‌شود افزود: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی خیابان میرزایی شمالی و درب ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه خیابان گل‌ها رفع خلاف شد.

بر اساس این گزارش طی این دو عملیات علاوه بر مدیران شهری ۷۵ نفر نیروهای شهربان و معبربان نواحی و یگان حفاظت و نیروی انتظامی با به کارگیری ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه جرثقیل حضور داشتند.

کد خبر 6085989

دیگر خبرها

  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد