Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:34:07 GMT

جام تختی با ١۴ بازی در شیراز پیگیری شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۰۸۳۶

جام تختی با ١۴ بازی در شیراز پیگیری شد

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر علی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به خبرنگار مهر گفت: در صبح روز آغازین مسابقات کشتی فرنگی جام تختی ١۴ مسابقه برگزار شد.

کامیاب در خصوص ورزشکاران شرکت کننده دائم دوره نیز بیان کرد: بیش از ١١۶ ورزشکار در قالب ۶ کشور در این دوره از مسابقات شرکت کرده و در اوزان مختلف بروی تشک کشتی می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این دوره از مسابقات ۶ کشور با حضور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز در مسابقات کشتی فرنگی جام تختی شرکت کردند.

چهلمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام غلامرضا تختی سوم و چهارم بهمن ما در شیراز برگزار می‌شود.

کد خبر 4833258

منبع: مهر

کلیدواژه: جام تختی رقابت های کشتی جام تختی شیراز بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قزوین گرگان دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی شیراز بیرجند سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو کشتی گیر مازندرانی در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از ساعت ۹ صبح فردا دوشنبه ۲۷ فروردین با برگزاری مسابقات ۵ وزن نخست آغاز می‌شود.


دو کشتی گیر مازندرانی در این رقابت‌ها برای کشورمان به روی تشک می‌روند.


ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی گیرانی هستند که برای کسب مدال طلای رقابت‌های آسیایی به روی تشک می‌روند.

قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز برگزار شد و کشتی گیران شرکت کننده، حریفان خود را شناختند..


مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان سجاد البیدهان از عراق و آرجون حالاکورکی از هند می‌رود.
در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۷ شرکت کننده دارد، علیرضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با جوی هوانگ از چین تایپه کشتی می‌گیرد.
در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان کرار البیدهان از عراق و اومش از هند می‌رود.
در وزن ۶۷ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۱۷ نفر برگزار می‌شود، سعید اسماعیلی در دور نخست به مصاف لی لی از چین می‌رود و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد با برنده کشتی میان جاسون از فیلیپین و فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان مصاف می‌دهد.
در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده اند، محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان جی لنگ از چین و العبید از سوریه پیکار می‌کند.
در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۳ نفر حضور دارند، امیر عبدی در دور اول با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان میسو از سنگاپور و ساجان از هند می‌رود.
دروزن ۸۲ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف سیجین یانگ از کره جنوبی می‌رود.
در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان گانبولد از مغولستان و آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.
در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۰ کشتی گیر حضور دارند، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان عبدی کودیر جلیل اف از ازبکستان و بالتمونخ از مغولستان می‌رود.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۲ نفر شرکت کرده اند، امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده کشتی میان اسلام جان رحمت اف از ازبکستان و سینگ میهار از هند مصاف می‌دهد.

برنامه این مسابقات به وقت ایران به شرح زیر است:
دوشنبه ۲۷ فروردین ماه:
ساعت ۹ تا ۱۲: مسابقات مقدماتی اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۵۳۰ تا ۱۸:۳۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
سه شنبه ۲۸ فروردین ماه:
ساعت ۹ تا ۱۲: مسابقات مقدماتی اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۵۳۰ تا ۱۸:۳۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی.

دیگر خبرها

  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • درخشش فرنگی کاران خوزستان درآسیا
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی
  • دعوت از هشت فرنگی کار قمی به مسابقات بین المللی جام تختی
  • سومین ایرانی در نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • تیم خرم آباد با شایستگی قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان استان
  • حضور دو کشتی گیر مازندرانی در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از فردا