Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محرمانه اسپنسر»، فیلمی آمریکایی به کارگردانی پیتر برگ و بازی مارک والبرگ و وینستون دوک است. این فیلم توسط نت‌فلیکس تهیه شده‌است.

داستان فیلم سینمایی «محرمانه اسپنسر» درباره یک زندانی سابق به نام اسپنسر است که پس از آزادی به دنیای زیرزمینی جرم در بوستون بازمی‌گردد، تا یک پرونده توطئه قتل را حل و فصل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارک والبرگ در نقش کارآگاه اسپنسر، وینستون دوک در نقش هاوک، آلن آرکین در نقش هنری سیمولی، پست مالون، کیسی ونتورا، بوکیم وودبین و مارک مارون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «محرمانه اسپنسر» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیتر برگ، هنرپیشه، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۸۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به «وثیقه»، «کاپ لند»، «اعتیاد به سفید بزرگ» و «آس‌های دودی» اشاره کرد.

نیل اچ. موریتز، توبی اسکر، مارک والبرگ، استفن لویسنون و پیتر برگ به صورت مشترک تهیه کنندگی این اثر سینمایی را بر عهده گرفته‌اند.

۵۷۵۷

کد خبر 1345132

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان هالیوود بازیگران سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند

آفتاب‌‌نیوز :

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا اشاره کرده است که شرکتش در حال پیشرفت در توسعه اولین «رابط عصبی مصرف‌کننده» خود است که حاکی از دستگاه‌های پوشیدنی غیرتهاجمی است که می‌توانند سیگنال‌های مغز را برای کنترل رایانه‌ها تفسیر کنند.

به نقل از تلگراف، زاکربرگ می‌گوید: یکی از چیزهایی که من نسبت به آن بسیار هیجان‌زده هستم، این است که فکر می‌کنم به‌زودی شروع به ارائه برخی از رابط‌های عصبی مصرف‌کننده خواهیم کرد. من فکر می‌کنم که بسیار جالب توجه خواهد بود.

با این حال، زاکربرگ توضیح داد که این دستگاه‌ها بر خلاف تراشه مغزی شرکت نورالینک(Neuralink) متعلق به ایلان ماسک چیزی نیستند که نیاز به کاشته شدن در مغز شما داشته باشد، بلکه چیزی قابل پوشیدن روی مچ دست است که می‌تواند سیگنال‌های عصبی را که مغز شما از طریق اعصاب به دست شما می‌فرستد، بخواند.

شرکت متا برای اولین بار در مارس ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از تحقیقات آزمایشگاه‌های واقعیت فیسبوک در مورد توسعه «تعامل مبتنی بر مچ دست» بحث کرد.

مچ‌بند متا با استفاده از الکترومیوگرافی(EMG) برای تفسیر سیگنال‌های مغز در مورد حرکات دست مورد نظر و ترجمه آنها به دستوراتی برای کنترل دستگاه‌ها کار می‌کند.

زاکربرگ افزود: ما اساساً می‌توانیم آن سیگنال‌ها را بخوانیم و از آنها برای کنترل عینک یا سایر دستگاه‌های محاسباتی استفاده کنیم.

وی گفت: ما هنوز در ابتدای راه هستیم، زیرا اولین نسخه از محصول را عرضه نکرده‌ایم، اما کار با آن داخل شرکت نشان داده که واقعاً جالب است.

مدیر عامل متا اوایل سال جاری گفت که این مچ‌بند عصبی می‌تواند تنها در چند سال با استفاده از هوش مصنوعی برای غلبه بر محدودیت‌های ردیابی حرکتی مبتنی بر دوربین، به یک محصول مصرفی تبدیل شود.

او همچنین رابط‌های عصبی را برای کار با عینک هوشمند واقعیت افزوده ری-بن متا در نظر گرفته است.

زاکربرگ درباره عینک‌های هوشمند این شرکت گفت که ویژگی قهرمانانه در آنها ادغام هوش مصنوعی در آنهاست. وی افزود: ما واقعاً به داشتن هوش مصنوعی چند وجهی نزدیک شده‌ایم. می‌توانید درباره چیزهایی که در اطرافتان می‌گذرد، از آن بپرسید و می‌تواند ببیند چه اتفاقی می‌افتد و به سؤالات پاسخ دهد. این بسیار قابل توجه است.

در همین حال، قانون‌گذاران در ایالات متحده در حال کار روی تعریف و تصویب قانونی با هدف حفاظت از حریم خصوصی در زمینه نوپای نوروتکنولوژی هستند.

بر اساس گزارش‌ها، قانون حفاظت از حریم خصوصی داده‌های بیولوژیکی که تعریف «داده‌های حساس» را برای در بر گرفتن داده‌های بیولوژیکی و عصبی گسترش می‌دهد، همین هفته گذشته در کلرادو تصویب شد.

گفتنی است که شرکت متا به تازگی نسخه جدیدی از هوش مصنوعی مخصوص خود موسوم به Meta AI را منتشر کرده است که به عنوان یک دستیار در برنامه‌ها و عینک‌های این شرکت عمل می‌کند.

زاکربرگ می‌گوید: هدف ما ساختن هوش مصنوعی پیشرو در جهان است.

وی افزود که هوش مصنوعی متا با مدل جدید هوش مصنوعی Llama 3 که ما آن را منبع‌باز می‌کنیم، ارتقاء می‌یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» از شبکه نمایش
  • روایتی از فرزندان مهاجران افغانستانی در «درخت بی‌سایه»
  • مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند