Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@23:13:09 GMT

بازگشایی راه ۶۹ روستای محاصره شده کرمانشاه در برف

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۰۹۱۲

بازگشایی راه ۶۹ روستای محاصره شده کرمانشاه در برف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بازگشایی ۶۹ محور روستایی در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با مرصادنیوز  اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته با توجه به بارش برف و باران در سطح استان ۱۵۶ دستگاه ماشین آلات و ۲۳۵ نیروی راهداری در سطح محورهای مواصلاتی اصلی استان بکارگیری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه طی این مدت به ۲۷۰ خودرو گرفتار در برف امداد رسانی شده است، افزود: برف روبی چهار هزار و ۱۰۵ کیلومتر باند در سطح محورهای مواصلاتی اصلی استان کرمانشاه انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه پنج مرحله ریزش برداری در استان انجام شده است، بیان داشت: مجموع ساعات کولاک در سطح محورهای مواصلاتی استان به ۲۸ ساعت می‌رسد.

کرمی با بیان اینکه میزان شن و نمک مصرفی یک هزار و ۷۴۰ تن در سطح این محورها بوده است، درباره خدمات رسانی در راه‌های روستایی نیز عنوان کرد: ۶۹ محور روستایی هم بازگشایی شده است.

وی از بکارگیری ۴۴ دستگاه و ۷۴ نیروی راهداری در محورهای روستایی خبر داد و افزود: ۹۰۰ کیلومتر باند برف روبی در این محورها انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه میزان شن و نمک مصرفی در محورهای مواصلاتی استان ۲۴۰ تن بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، گفت:  محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 

وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر