Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد در محورهای شرق استان تهران برقرار است اما هموطناند که برای سفر ضرورتی ندارند، مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند.

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم, اظهار کرد: هم اکنون مشکلی برای تردد وسایل نقلیه در محورهای شرق استام تهران وجود ندارد اما بارش شدید برف باعث لغزندگی جاده‌ها و کندی عبور مرور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هموطنانی که ضرورتی برای شر ع سفر ندارند، مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند اما در صورت ورود به محورها و باید از زنجیر چرخ استفاده کنند در غیر اینصورت عوامل پلیس راه از ورودشان به این محورها جلوگیری خواهند کرد.

محبی تاکید کرد: خوشبختانه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده و تردد در محور فیروزکوه و هراز برقرار است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان است و بارش باران را در این محورها شاهد هستیم.

انتهای پیام/67016/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران جاده پلیس هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های ارتباطی استان اعمال می شود.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد در جاده های ارتباطی شمال منتهی به پایتخت و بالعکس  محدودیت‌ ممنوعیت تردد موتورسیکلت اجرا می شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه اول اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس