Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رزم‌حسینی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان رضوی با حضور معاون رییس جمهوری در حوزه زنان و خانواده، در مشهد افزود: در این چارچوب هم‌اینک ۱۴ بانوی کارآفرین خراسانی در حوزه توانمندسازی روستاها فعالیت دارند. 

وی ادامه داد: این مهم نشان می‌دهد بانوان در حوزه فعالیتهای اقتصادی خراسان رضوی نقشی فعال به ویژه در عرصه کسب و کار و کارآفرینی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان رضوی در ادامه این نشست به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیز اشاره و بیان کرد: شهید سردار سلیمانی در تاریخ سلحشوری ایران بی‌نظیر و بر همین اساس الگوی خوبی برای جوانان است، خیلی از افراد در دنیا زنده به القابشان هستند اما سردار سلیمانی از القاب گریزان بود و با لقب دادن زجر می‌کشید.

طرح ملی توانمندسازی اقتصادی بانوان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی نیز در ادامه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان رضوی گفت: "طرح ملی توانمندسازی اقتصادی بانوان سرپرست خانوار" در قالب تفاهمنامه همکاری بین معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، وزارت کار و رفاه اجتماعی و نیز جهاد دانشگاهی برای ۷۷۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار در این استان اجرایی شده است.

طاهره طهماسبی افزود: اجرای این طرح در هشت شهرستان کم‌برخوردار استان خراسان رضوی شامل درگز، رشتخوار، باخرز، فیروزه، کلات، بجستان، خوشاب و داورزن هم‌اینک در حال اجرا است.
وی ادامه داد: همچنین امسال به منظور توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، بدسرپرست و دختران مجرد بالای ۴۰ سال مبلغ هشت هزار و ۱۹۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون ریالی به ۲۷۳ نفر از بانوان در خراسان رضوی پرداخت شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: اجرای "طرح توانمندی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی در جوامع محلی" نیز در این استان آغاز شده است.

وی افزود: ۹۸۱ نفر از بانوان کارآفرین و توسعه‌گر خراسان رضوی نیز با همکاری بخشهای دولتی و غیردولتی به منظور بهره‌مندی از ظرفیتهای موجود برای بانوان، شناسایی شده‌اند.
همچنین در ادامه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان رضوی با حضور معاون رییس جمهوری در حوزه زنان و خانواده "سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده خراسان رضوی" به تصویب رسید و تفاهمنامه همکاری بین معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و استانداری خراسان رضوی منعقد شد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی مشهد سند راهبردی توانمند سازی زنان استانداری خراسان رضوی سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده علی‌رضا رزم‌حسینی کارآفرینی توسعه روستایی معصومه ابتکار بانوان امور بانوان استانداری زن سرپرست خانواده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی مشهد استانداری خراسان رضوی سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده کارآفرینی توسعه روستایی معصومه ابتکار بانوان امور بانوان استانداری زن سرپرست خانواده تسهیلات بانکی مشهد استانداری خراسان رضوی سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده کارآفرینی توسعه روستایی معصومه ابتکار بانوان امور بانوان استانداری زن سرپرست خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۴ زندانی جرایم غیر عمد به همت خدام الرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   همزمان با ایام میلاد کریم اهل بیت (ع)؛ حضرت امام حسن مجتبی (ع) جمعی از دلدادگان به ساحت مقدس این امام کریم و بخشنده، با اهدای کمک‌های مالی خود موجبات آزادی چهار تن از زندانیان جرایم غیر عمد را که پدر خانواده هستند فراهم کردند تا در این ایام مبارک به آغوش گرم خانواده بازگردند.

این اقدام خداپسندانه به همت بانوان خادمِ مشغول به خدمت در بخش کفشداری‌های حرم مطهر رضوی و با جمع‌آوری مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال و مشارکت ستاد دیه خراسان رضوی انجام شد.

 

 

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات
  • رفت و آمد کامیون‌های ایرانی از هرات تسهیل می‌شود
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات برای تسهیل رفت و آمد کامیون‌های ایرانی
  • آزادی ۴ زندانی جرایم غیر عمد به همت خدام الرضا
  • رژیم صهیونیستی در آخرین لحظات عمر خود به هر جنایتی دست می‌زند
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد