Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان از برگزاری پویش سیل مهربانی همکلاسی‌ها در مدارس با نیازهای ویژه استان خبر داد.

خلیل رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ هم‌نوعی، کمک به دیگران و آموزش مهارت‌های زندگی مراسم پویش مهربانی با هدف جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در مدارس با نیازهای ویژه استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در این پویش مهم فرهنگی - اجتماعی کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی دانش‌آموزان و معلمان جمع‌آوری و برای هموطنان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ همدلی، روحیه ایثار و نوع دوستی از اهداف برگزاری این پویش است، عنوان کرد: ترویج فرهنگ کمک به همنوعان سبب تقویت روحیه مهر، محبت و نوع دوستی بین دانش‌آموزان با نیازهای ویژه می‌شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان افزود: چنین برنامه‌هایی به تقویت روحیه نیکوکاری در جامعه کمک می‌کند و موجب ارتقای ارزش‌های انسانی و معنوی در جامعه می‌شود.

رنجبر گفت: این بحران‌ها فرصت مغتنمی است تا زمینه یادگیری و یاددهی را مطابق با ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین همراه با دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تمرین کنیم.

وی گفت: همدلی و همزبانی در هنگام سختی‌های زندگی باعث خشنودی خداوند و حاکم شدن شور و نشاط در زندگی می‌شود.

وی اعلام کرد: وجود توان همدلی در فرد علامت خودآگاهی، سلامت روان و ارزش قائل شدن برای خود است و پویش سیل مهربانی دانش‌آموزی، اقدامی خیرخواهانه است که دانش‌آموزان با شرکت در آن علاوه بر یاری رساندن به سیل‌زدگان درس مهربانی، همیاری و نوع‌دوستی را فرا می‌گیرند.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش سیل مدارس کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور راه‌اندازی شد. این پویش از هفته زمین پاک آغاز و تا ۲۱ تیر ماه روز جهانی بدون پلاستیک ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6086636

دیگر خبرها

  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر