Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلامی وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه گرگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: این طرح‌ها شامل اجرای ترمینال، پارکینگ، باند دوم و ارتقای تجیهزات کمک ناوبری است.   او افزود: ارتقای تجهیزات کمک ناوبری برای فرودگاه‌های کشور بسیار مهم است خصوصا برای استان‌های شمالی نقش مهمی در کاهش تعداد لغو پرواز‌ها می‌شود و به همین علت یکی از اولویت‌های مهم این وزارتخانه ارتقای تجهیزات کمک ناوبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی فرودگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، امیر سرتیپ سیروس امان‌الهی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش در جمع خبرنگاران گفت: عملیات پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایات این رژیم، تنها گوشه کوچکی از اقدامات بازدارندگی نیروهای مسلح توسط ستاد کل و همه نیروهای نظامی و انتظامی کشوری بود که نشان داد برای دفاع از مرزها با کسب تعارف نداریم.

وی با اشاره به فرارسیدن روز ارتش و برگزاری برنامه‌های مختلف به این مناسبت افزود: فردا /۲۹ فروردین/ رژه نیروهای مسلح در استان‌های تحت پوشش قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش از جمله در شهر ارومیه برگزار خواهدشد.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا و دهها عنوان برنامه دیگر به مناسبت این روز برگزار و یا در روزهای آینده انجام خواهدشد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش در خصوص اقدامات‌ زیرساختی و احداث مساکن مسکونی برای نیروهای ارتش اظهار کرد: ٢٣ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در حال اجراست که در همین راستا مجتمع ١٠۶ واحدی قوشچی در دهه ارتش امسال تحویل کارکنان خواهد شد و عملیات احداث ۵۶٠ واحد مسکن ملی در ارومیه در حال اجراست و در مراحل پایانی قرار دارد و فاز دوم نیز در طرزیلو و در ۷۲۰ واحد اجرایی خواهدشد.

امان‌اللهی همچنین درخصوص واگذاری زمین‌های ارتش گفت: منتظر اجرای کلیه توافقات و موافقتنامه با شورای عالی و مسوولان استانی و شهرستانی در خصوص نحوه واگذاری زمین های ارتش ارومیه هستیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895998

دیگر خبرها

  • تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور
  • عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز
  • زیرساخت های توسعه ای استان کرمان باید تقویت شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • اجرای طرح استانداردسازی و ارتقای کمی و کیفی نان‌های مسطح در کشور
  • ۳۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال در حال اجراست
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است
  • ۵۶٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در حال اجراست
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند