Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مسابقات ووشو انتخابی تیم های ملی رده های پایه کشور در بخش های ساندا و تالو از صبح روز پنجشنبه سوم بهمن ماه در سالن آزادی سنندج آغاز به کار کرد.

۴۰۷ ووشوکار در قالب ۳۵ تیم به نمایندگی از استان های سراسر کشور در این مسابقات شرکت دارند و به مدت پنج روز رقابت های خود را در ۹ وزن رده های نوجوانان و جوانان بخش ساندا و سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان تمامی فرم های بخش تالو برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت های بخش ساندا طی روزهای سوم و چهارم و مسابقات فرم های بخش تالو از روز پنجم تا هفتم دی ماه در دو نوبت صبح و عصر در سالن آزادی شهر سنندج برگزار خواهد شد.

تیم ووشو کردستان با ۱۸ ورزشکار در بخش ساندا و ۱۲ ورزشکار در بخش تالو در قالب دو تیم کردستان(الف) و کردستان(ب) با برگزاری چند مرحله اردوی آمادگی استانی در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرده است.

نفرات برتر این مسابقات به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند و پس از برگزاری رقابت های درون اردویی و ثابت شدن در ترکیب تیم های ملی به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می شوند.

گفتنی است، سرپرستی ووشوکاران کردستانی در این رقابت ها برعهده مرتضی کرمی است و سیروان کرمی، خبات شیری و فاتح حیدریان نیز در سمت مربی این تیم را هدایت می کنند.

46

کد خبر 1345091

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان خبر ورزشی ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به نشان طلای این دسته وزنی دست یافت.

دیگر خبرها

  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی