Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@17:55:30 GMT

دیدار پو تین و نتانیاهو با محوریت ایران

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۰۷۲

دیدار پو تین و نتانیاهو با محوریت ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) دیدار با رئیس‌‌جمهور روسیه در فلسطین اشغالی با محور ایران را آغاز کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش گفت‌وگو با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در فلسطین اشغالی را در خصوص طیفی از موضوعات از جمله ایران، آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، ایران محور اصلی نشست برنامه‌ریزی شده نتانیاهو با پوتین است و  با این حال، نخست‌وزیر اسرائیل و رئیس‌جمهور روسیه قصد دارند درباره «نعاما ایساسخار» نیز که در روسیه بازداشت است، گفت‌وگوهایی را صورت دهند.

«اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز روز (چهارشنبه) با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت تل‌آویو کماکان تهران را تهدیدی برای خود می‌ماند.

وی با ادعای اینکه ایران تهدیدی برای تمام منطقه غرب آسیا است، از گفت‌وگوی نخست‌وزیر این رژیم با رئیس‌جمهور روسیه درباره تهدیدات ایران خبر داد.

اردیبهشت ماه امسال نیروهای امنیتی روسیه ایساخار را به دلیل حمل ماریجوانا در فرودگاه مسکو بازداشت کردند. دادگاهی در روسیه، این زن را به جرم حمل و قاچاق مواد مخدر تحمل هفت سال و نیم حبس محکوم کرد. ایساخار اتهام حمل مواد مخدر را پذیرفته، اما مدعی شده است که قاچاقچی مواد مخدر نیست.

مقام‌های رژیم صهیونیستی مدعی هستند که بازداشت ایساخار با هدف گروکشی برای آزادی «الکسی بورکوف» روس انجام گرفته است. بورکوف ماه‌‌ها و به درخواست آمریکا در فلسطین اشغالی بازداشت شد و چندی پیش به آمریکا تحویل داده شد. واشنگتن این فرد را به ارتکاب جرایم سایبری متهم کرده است.

رژیم صهیونیستی امروز مراسمی را تحت عنوان پنجمین نشست جهانی هولوکاست در تل‌آویو میزبانی می‌کند و رهبرانی از برخی کشورهای جهان در آن شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی روسیه بنیامین نتانیاهو نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین لفاظی خود علیه حماس اظهارکرد: همچنان ۱۳۳ نفر از شهروندان ما در جهنم حماس اسیر هستند و ما متعهد هستیم زنده یا مرده آنها را بازگردانیم!

وی افزود: حماس تمام پیشنهادهای ما برای آزادی ربوده شدگانمان را رد کرده و این مطلبی است که وزیر خارجه آمریکا گفته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: به زودی ضربات قوی به حماس وارد خواهیم کرد و فشارهای سیاسی و نظامی را بر آن برای آزادی ربوده شدگانمان افزایش خواهیم داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • نتانیاهو؛ منفور دوست و دشمن