Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@02:13:49 GMT

دستگیری خواننده لس‌آنجلسی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۰۷۵

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت از دستگیری سامان خواننده لس‌آنجلسی پس از اجرای موسیقی غیر مجاز در سفره خانه‌ای خبر داد.

وی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبرهای مبنی بر اجرای موسیقی غیر مجاز به صورت زنده در سفره خانه‌ای واقع در خیابان ملاصدرا موضوع در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت با اشاره به هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی عنوان داشت: با حضور ماموران  در محل مشخص شد که در این سفره خانه یکی از خواننده‌های لس آنجلسی به نام «سامان» که به تازگی وارد کشور شده است اجرای موسیقی زنده داشته است.

 سرهنگ مرادی با اشاره به دستگیری سامان و مالک سفره خانه و پلمپ سفره خانه مربوطه افزود: «سامان» با قرار بازداشت موقت برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت اخلاقی است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • تداوم اجرای طرح نور در اصفهان / این طرح در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرا می‌شود
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد